قهرمانی برای استقلال مهم‌ترین مسئله است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مسئله مهم برای استقلال در این فصل، قهرمانی است که جام را هم در پایان مسابقات به تیم قهرمان می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن بیاتی‌نیا، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در چند بازی اخیرش که کمتر گل زده، اظهار کرد: استقلال در بازی‌های خودش مقابل شمس‌آذر، پرسپولیس و گل‌گهر یک وجه اشتراک داشت که مشکل گلزنی بود و باید در خط حمله‌اش راه‌های رسیدن‌ به گل را بیشتر کند. در طول مسابقات این فصل لیگ برتر که قرار است با فرسودگی، تعطیلات در بازی‌ها و همه مواردی که با آن‌ها دسته و پنجه نرم کند، برگزار شود،‌ ممکن است در پایان فصل به تفاضل گل نیاز داشته باشد، پس باید بیشتر گل بزند.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل استقلال دعا می‌کرد امتیاز سپاهان و پرسپولیس برگردد!

وی افزود: همچنین استقلال در ادامه راه و قهرمانی به همه چیز نیاز دارد؛ به خصوص به گل زدن و گل نخوردن. پس تیم باید دفاع و حمله کردن تیمی را خوب بلد باشد تا قهرمان شود.

جام را هم در پایان فصل به تیم قهرمان می‌دهند

کارشناس فوتبال در مورد بازگشت امتیازات کسر شده سپاهان و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: مسئله مهم برای استقلال در این فصل، قهرمانی است که جام را هم در پایان مسابقات به تیم قهرمان می‌دهند. امکان دارد یک تیم تا چند بازی باقی مانده به پایان فصل در صدر جدول لیگ برتر باشد، اما قهرمان نشود. بر همین اساس هنوز چیزی تمام نشده است و باید کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا آخرین روز لیگ برتر برای قهرمانی بجنگند و نباید دست از تلاش بردارند.

وی ادامه داد: هر چه تیم‌ها به روزهای پایانی فصل نزدیک‌تر شوند، امتیاز گرفتن از تیم‌های بالای و پایین رده‌بندی سخت‌تر می‌شود. چون آن‌ها نیز برای ارتقای رتبه و مقام‌شان در جدول بسیار زحمت می‌کشند.

نکونام متوجه شده نقاط ضعف تیمش کجاست

پیشکسوت فوتبال درباره جذب بازیکنان در نیم فصل دوم گفت: مهم نیست که در بازار هر چه بازیکن بود، بخرند و شاید نباید اصلاً بازیکن خرید. احتمال دارد تیم را به یک شیوه دیگر ترمیم کنند. قرار نیست وقتی یک نسخه برای یک تیم جواب بدهد، همان نسخه برای تیم‌های دیگر هم جواب بدهد. ممکن است جواد نکونام در شرایط کنونی نخواهد بازیکن بگیرد و شاید برنامه دیگری داشته باشد. قرار نیست در نیم فصل کاری کرد و باید آرامش داشته باشد، تیم را از نظر روحی تقویت کند و آماده مسابقات نیم فصل دوم شوند.

بیاتی‌نیا در مورد تعطیلات لیگ‌ برتر به خاطر جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: استقلال یک نیم فصل بازی کرده و کادر فنی متوجه شده نقاط ضعف تیمش کجاست و چه بازیکنانی به دردش می‌خورند. لیگ برتر ۲ ماه هم تعطیل شده و ۴۵ روز چیزی نیست، اما همه تیم‌ها می‌توانند در این تعطیلات، نقل و انتقالات، کارهای تاکتیکی و هماهنگی خودشان را انجام بدهند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1212931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =