پرسپولیس در چند پست و خطوط ضعف دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌محمدی باید شجاع‌تر بازی کند، چون پرسپولیس تیم تهاجمی است.

به گزارش ورزشی ایسکانیوز، محمود شافعی، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه حساسیت‌های زیادی برای جمع‌آوری امتیازات در هفته‌های اخیر برای پرسپولیس وجود داشت و به ویژه در اهواز با استقلال خوزستان هم مساوی کردند، شرایط در دیدار با شمس‌آذر خیلی سخت شده بود. شمس‌آذر نیز یک تیم فوق‌العاده جنگنده و پرتلاش بود و در تمامی زمان بازی پرسپولیس را اذیت کرد. در نهایت کسب ۳ امتیاز برای پرسپولیس خیلی اهمیت داشت که این امتیازات حیاتی را به دست آورد. تا حدودی می‌توان گفت که پرسپولیس از بحران خارج شد، اما هنوز با شرایط ایده‌آل و آرمانی فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

رقیب پرسپولیس جریمه نقدی شد

وی در مورد دو دیدار باقی مانده در نیم فصل اول عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم‌های نساجی و مس رفسنجان در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته‌اند، نباید پرسپولیس این دو تیم را دست کم بگیرد. ولی خیلی مهم است که پرسپولیس حداکثر امتیازات خانگی و خارج از خانه را بگیرد تا فاصله‌اش را با صدر جدول کمتر کند.

پرسپولیس در چند پست و خطوط ضعف دارد

کارشناس فوتبال درباره هماهنگی مدیریت و کادر فنی پرسپولیس یادآور شد: اگر مدیریت و کادر فنی بتوانند بین خودشان تعامل سازنده‌ای به وجود بیاورند و در برنامه‌های راهبردی باشگاه به یکدیگر کمک کنند، قطعاً هر دو با موفقیت فصل را به پایان خواهند رساند. باید شرح وظایف و خواسته‌های هر دو طرف مدنظر قرار بگیرد و تیم طبق برنامه راهبردی باشگاه در نیم فصل دوم بتواند به اهداف عالیه خودش برسد. برگزاری جلسه بین دو طرف مهم نیست بلکه باید کار اجرایی صورت بگیرد و به مرحله عملیاتی برسد تا سرمربی هم از هر لحاظ برای بازی‌های بعدی اطمینان خاطر داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: مدیرعامل باشگاه باید خواسته‌های گل‌محمدی را اجرایی کند، سپس از گل‌محمدی انتظار داشته باشیم که هجومی بازی کند و انتقاد کنیم که چرا گل نمی‌زند. پرسپولیس در چند پست و خطوط ضعف دارد که باید مدیریت هر چه سریع‌تر نقاط ضعف را با هماهنگی کادر فنی برطرف کند تا نیم فصل دوم با کمبود بازیکن مواجه نشوند.

پرسپولیس را باید همیشه تهاجمی ببینیم

شافعی در مورد عدم هجومی بازی کردن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی باید شجاع‌تر بازی کند، چون پرسپولیس تیمی تهاجمی است و اگر از قالب هجومی‌اش خارج شود، تیم‌های دیگر از آن ترسی نخواهند داشت. پرسپولیس را باید همیشه تهاجمی ببینیم تا خواسته هواداران هم برآورده شود. برای اینکه سالیان سال است که پرسپولیس با این سیستم تهاجمی در قلب هواداران جا باز کرده است. به طور حتم بازی کردن با این سبک هوادار را خوشحال خواهد کرد.

وی مطرح کرد: امسال فصل سختی است و پس از چند سال قهرمانی در لیگ برتر و نایب قهرمانی در آسیا، هواداران از پرسپولیس انتظار دارند تا این فصل هم قهرمانی بیاورد، بر همین اساس باید با قدرت و ابزار پای به نیم فصل دوم بگذارد. حمایت هواداران باعث شد که پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط باز هم به کورس بازگردد از آنها تشکر می‌کنم. صاحب اصلی این باشگاه باقدمت، طرفداران هستند و امیدوارم کادر فنی و بازیکنان هم با ارائه بازی‌های تماشاگرپسند دل همه هواداران را شاد کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1212932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =