عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست

یوسفی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۵ هزار سرویس نخاله جمع‌آوری شده است و از سال گذشته شهرداری در حال جمع‌آوری نخاله در سطح شهر می‌باشد.

محمودرضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: پیرو انتشار خبری مبنی بر اجرای عملیات جمع آوری نخاله از سطح شهر آبادان در مورخ ۲۹ فروردین که در متن خبر آمده بود ۵ هزار سرویس نخاله از ابتدای سال از سطح شهر جمع آوری گردیده، دارای اشتباه نگارشی بود و سهوا این اتفاق رقم خورده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان، افزود: این تعداد سرویس نخاله طی بازه زمانی یکساله از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲) تاکنون از سطح شهر آبادان جمع آوری گردیده است و به اشتباه در خبر قبلی سال جاری ذکر شده بود که اصلاح می‌گردد.

وی بیان کرد: نیروهای خدوم این معاونت به همراه نیروهای سازمان مدیریت پسماند با استفاده از ماشین آلات شهرداری طی ۶ ماه گذشته با توجه به اجرای طرح ضربتی نخاله برداری، بالغ بر ۲ هزار سرویس نخاله را جمع آوری کرده‌اند که در مجموع این آمار به ۵ هزار سرویس نخاله رسیده است.

یوسفی، به محل دپوی نخاله‌های شهری نیز اشاره کرد و اذعان داشت: بخشی از این نخاله‌های جمع آوری شده در مسیر جاده علی بن ابی طالب (ع) محل دپوی نخاله‌ها و زباله‌ها جهت دفن پسماندها و بخشی دیگر در محل های دپو سطح شهر، زمین‌های آبگیر و مشخص شده توسط مناطق سه‌گانه و همچنین طبق خواست شهروندان با توجه به آدرس‌های درخواستی تخلیه می‌شوند.

وی ادامه داد: همانگونه که در خبر قبل هم اشاره شده این عملیات با استفاده از نیروها، دستگاه‌ها و ماشین آلات شهرداری آبادان از جمله چهار دستگاه لودر، ۱۰ دستگاه کمپرسی، هشت دستگاه خاور و... اجرایی گردیده است.

خبرنگار: رانیا مرشدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =