کودک ۵ ساله غرق‌شده در رودخانه خِرسان هنوز پیدا نشده است

از تلاش برای یافتن کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خِرسان شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری حدود ۱۶ روز می‌گذرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ۱۶ روز پیش، سبحان ۵ ساله، کودک اهل شهرستان فلارد در رودخانه خِرسان که بر اثر بارندگی‌های اخیر بالا آمده بود می‌گذرد. ۱۶ روزی که چشم‌انتظاری برای والدین این کودک به همراه داشته و نیروهای امداد و نجات استان همواره در حال تلاش هستند تا این کودک را بیابند.

بیشتر بخوانید:

«یسنا» دختر ۴ ساله گلستانی زنده پیدا شد

کوروش فتحی، فرماندار فلارد، با اشاره به اینکه ۱۶ روز از غرق شدن «سبحان هنرمند» از بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد می‌گذرد، اظهار داشت: علی‌رغم تمام پیگیری‌هایی که از طرف مسئولان و تیم غریق و نجات هلال احمر و تیم قایقرانی هلال احمر، همچنان این کودک پیدا نشده است.

وی ادامه داد: تیم‌های غواصی، قایقرانی و تیم آنست هلال و احمر استان نیر همچنان در منطقه برای گشت‌زنی حدود ۲۰ کیلومتر منطقه حضور دارند و در حال تلاش برای یافتن این کودک غرق شده هستند.

مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری نیز بیان داشت: تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی نیروهای امدادی، عملیاتی، نظامی و... برای یافتن سبحان هنرمند کودک ۵ ساله که در رودخانه خرسان غرق شد، ادامه دارد. دوم اردیبهشت ماه بود که سبحان هنرمند کودک ۵ ساله اهل روستای نارمه از توابع بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد در رودخانه خرسان غرق شد.

وی افزود: عملیات جست‌وجو و نجات این کودک توسط نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر، نیروهای مردمی، سپاه و ... به سرعت صورت گرفت. هم‌اکنون ۲۰ نیروی امدادی در قالب ۵ تیم جستجو و نجات، پشتیبانی و تیم امدادی به همراه بالگرد جمعیت هلال احمر مشغول انجام عملیات هستند.

مثنوی گفت: این پنجمین روز از عملیات جستجو و نجات است که با به‌کارگیری تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز صورت گرفته است. تیم‌های جست‌وجو و نجات در سیلاب جمعیت هلال احمر، غواصان داوطلب حرفه‌ای، نیروهای مردمی، سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختیاری و نیروهای مردمی در محل مستقر هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =