طوفان الاقصی| بازداشت بیش از ۱۰ فلسطینی بعد از یورش ارتش صهیونیستی به کرانه باختری

شهادت عضو جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در بمباران شمال غزه، بازداشت بیش از ۱۰ فلسطینی بعد از یورش ارتش صهیونیستی به کرانه باختری و فعال شدن آژیرهای هشدار در شمال فلسطین اشغالی از مهمترین تحولات روز ۲۲۰ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رژیم اسرائیل در روز ۲۲۰ طوفان الاقصی منازل مسکونی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را به شدت بمباران کرد و در کرانه باختری به شهرک «تل» یورش برد و دستکم ۱۱ تن از فلسطینیان را ربود.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی / آنروا: ۳۰۰ هزار فلسطینی از رفح گریختند

وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه، ۵۰۰ نفر از کادر پزشکی و درمانی به شهادت رسیده‌اند و این رقم بی‌سابقه است.

مهمترین تحولات روز ۲۲۰ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

زخمی شدن ۱۱ نفر در کرانه باختری در پی یورش صهیونیست‌ها

نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه به شهرک «تل» واقع در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند. منابع محلی اعلام کردند در پی یورش نظامیان اسرائیلی به این منطقه فلسطینیان با آنها درگیر شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هلال احمر فلسطین طی بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد در این درگیری‌ها ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.

شهادت عضو جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در بمباران غزه

رسانه های فلسطین امروز دوشنبه گزارش دادند که «طلال ابو ظریفه»، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به محله الصبره در شهر غزه (واقع در شمال نوار غزه) به شهادت رسیده است.

فعال شدن آژیرهای هشدار در شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم اسرائیل دقایقی پیش گزارش دادند که آژیرهای هشدار در شهرک‌های آویویم، یرؤون و برعام به صدا در آمده است. بر اساس گزارش‌های تأئید نشده، یک فروند پهپاد وارد آسمان منطقه الجلیلی شمالی شده است.

کد خبر: 1230456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =