قیمت گوشت قرمز و مرغ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت دام زنده در بازار بالا رفت، هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۱۱۳ تومان خرید و فروش شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ کشتار و دام در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

بیشتر بخوانید:

قیمت گوشت تا یک ماه آینده چه تغییری می‌کند؟

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۱۱۳ تومان خرید و فروش شد.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۹۱۷ تومان معامله شد.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۳۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افزایش قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۰ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۴۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار صعود را در پیش گرفت و کیلویی ۳۳۰ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۵۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته ثبات را تجربه کرده است.

گوشت

انتهای پیام/

کد خبر: 1230557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =