انتخابات گامی بزرگ برای تحکیم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان انتخابات گامی بزرگ برای تحکیم انقلاب است، گفت: این حضور پرشور نه تنها بیانگر عشق و احترام عمیق ملت به شهدای خدمت بود، بلکه نشان‌دهنده حمایت و پشتوانه مرومی برای رییس جمهور نیز بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انتخابات گامی بزرگ برای تحکیم انقلاب است گفت: این حضور پرشور نه تنها بیانگر عشق و احترام عمیق ملت به شهدای خدمت بود، بلکه نشان‌دهنده حمایت و پشتوانه مردمی برای رئیس جمهور نیز بود.

به گزارش "ایسکانیوز" در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه این هفته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، به موضوعات مختلفی پرداختند. ایشان با اشاره به حادثه دلخراش سقوط بالگرد که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی شد، تأکید کردند که مردم ایران یکی از خدمتگزاران صادق و ارزشمند خود را از دست داده‌اند.

نماینده ولی فقیه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب خصوصیات افراد اصلح را بیان کردند و با نگاهی به خصوصیات رئیس جمهور شهید می‌توان به انتخاب اصلح رسید.

وی اظهار کرد: اخلاص، پرکاری و رسیدگی به مشکلات مردم از خصوصیات ایشان بود و باید کسی را انتخاب کرد که خصوصیاتش به رئیس جمهور شهید نزدیک باشد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند کاندیدها نباید لجن پراکنی و خلاف اخلاق عمل کنند، گفت: در ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری ما موارد زیادی را شاهد بودیم از جمله اینکه افرادی ثبت نام کردند علت ثبت نام آنان قابل درک و تحلیل برای خود بنده نیست.

وی ادامه داد: افرادی که حتی ۲۰۰هزار رای ندارند می‌آیند و ثبت‌نام می‌کنند، ۲ احتمال در این زمینه وجود دادر یکی اینکه آنان قصد مطرح کردن خود را دارند ک یا اینکه این افراد به شعور مردم توهین می‌کنند و آنان را پلی برای مطرح کردن خود قرار می‌دهند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه این وضعیت قابل قبول نیست، ادامه داد: از شورای نگهبان انتظار می‌رود در آینده فیلترهای دیگری برای این موضوع تدوین کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حماسه انتخابات تکمیل کننده این حماسه تشییع است، شهید آیت الله رئیسی شبانه روز در راه خدمت به مردم تلاش کرد و برای قدردانی بهینه از این شهدای خدمت لازم است در انتخابات حضور گسترده داشته باشیم چرا که ایشان زنده بودند از مردم انتظار حضور پرشور در انتخابات و ناامید کردم بیگانگان را داشتند.

امام‌جمعه ارومیه همچنین به اهمیت حضور مردم در انتخابات و تأثیر آن بر دفاع از ارزش‌های انقلابی اشاره کرد و گفت: این حضور، تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: ایشان به نقش جوانان در آینده کشور و لزوم توجه به مسئله جمعیت و ازدواج اشاره کرد و بر اهمیت کنترل زبان و استفاده از کلام نیک و مهربانانه برای ایجاد صلح و دوستی در جامعه تأکید کرد.

خبرنگار: سمانه بابازاده

انتهای خبر/

کد خبر: 1230751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =