ایستگاه پایانی حساس‌ترین بازی فصل فوتبال اروپا

ایستگاه پایانی همین‌جاست. حساس‌ترین و آخرین بازی فصل فوتبال اروپا، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ومبلی لندن برگزار می‌شود. ادین ترزیج جوان و کارلو آنچلوتی با تجربه؛ کدام یک تاریخ‌سازی می‌کنند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امشب فوتبال‌دوستان دنیا به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ طرفداران تیم مادریدی و مخالفانش! پس در فینال چند میلیون رئالی داریم که این تیم را حمایت می‌کنند و چند برابر آن‌هم طرفداران تیم‌هایی وجود دارند که به‌دلیل دشمنی با کهکشانی‌ها، هواخواه دورتموند خواهند بود. هرچند که زنبورها هم تیم کم‌طرفداری محسوب نمی‌شوند، ولی از لحاظ تاریخچه قابل مقایسه با حریف امشبشان نیستند. تنها قهرمانی زردها در لیگ قهرمانان به فصل ۱۹۹۷-۱۹۹۶ برمی‌گردد؛ درحالی‌که رئالی‌ها دنبال پانزدهمین جام خود هستند. از لحاظ سابقه بازی‌های رودررو هم تاکنون نماینده اسپانیا ۶مرتبه تیم آلمانی را برده، به ۵تساوی رسیده و ۳مورد شکست را هم تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید:

امباپه قرار است در رئال مادرید بدرخشد

آخرین باخت رئال برابر دورتموند به بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ برمی‌گردد؛ همان سالی که اتفاقا کارلو آنچلوتی روی نیمکت مادریدی‌ها نشسته بود و با وجود باخت دو بر صفر در وستفالن، آنها صعود کردند و درنهایت قهرمان رقابت‌ها هم شدند. حالا از آن زمان یک دهه گذشته، دورتموند نتوانسته رقیبش را شکست دهد و به لندن رسیده؛ همان جایی که ۱۱سال قبل فینال را تجربه کرده بود اما مغلوب بایرن مونیخ شد. روی کاغذ امشب هم شانس رئال مادرید بیشتر است؛ قهرمان لالیگا با ستارگانی مثل وینیسیوس و جود بلینگهام که راه کسب توپ طلا را قهرمانی در یوسی‌ال می‌بینند، با انگیزه تمام روبه روی کهنه سربازانی مثل مارکو رویس و متس هوملس می‌ایستد. آخرین حضور رویس با پیراهن دورتموند و سکانس پایانی تونی کروس در رقابت‌های باشگاهی را هم فراموش نکنید؛ چه جدال‌های دراماتیکی امشب برگزار می‌شوند!

منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1232557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =