تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور منطقه 8 در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی

مقام آوران مسابقات کشوری در رشته بدمینتون با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز؛ نشست تجلیل و قدردانی از کارکنان و استادان هیئت علمی مقام‌آور مسابقات کشوری رشته بدمینتون با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک این پیروزی در چهارمین سال متوالی اظهار کرد: کسب مقام قهرمانی در سه سال پیاپی و کسب نایب قهرمانی در سال نخست حضور بانوان ورزشکار در مسابقات کشوری در رشته بدمینتون نشان از تلاش، ممارست و پیگیری مستمر ورزشکاران دارد.

کاظمی ضمن قدردانی از مریم جوانمرد مربی تیم یانوان در رشته بدمینتون افزود: امید است با پیگیری ها و تمرین های جدی و ممتد بتوانید در سال های آینده نیز سکوی قهرمانی را از آن خود کنید که این افتخارات ورزشی برگ زرینی در حوزه ورزش استان خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی در رشته بدمینتون، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به نمایندگی از منطقه ۸ (استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی برای سومین سال پیاپی به مقام قهرمانی رسید، تیم تهران (منطقه ۷) نایب‌قهرمان و تیم‌های یزد (منطقه ۴) و مازندران (منطقه ۳) مقام سوم مشترکی را از آن خود کردند.

در بخش مسابقات انفرادی نیز طیبه سلیمانی، رؤیا افراسیابی از تیم خراسان شمالی (منطقه ۸) مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از آن خود کردند و فاطمه فرخی از خراسان شمالی (منطقه ۸) و فاطمه علی‌آبادی از تیم مازندران (منطقه ۳) نیز به‌صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

کد خبر: 1232997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =