راهیابی نفرات برتر مسابقات طرح قدس دامغان به مرحله کشوری

مدیرکل مدارس سمای دامغان عنوان کرد: مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) مرحله استانی سمای دامغان به تفکیک جنسیت در مدرسه پسرانه سما دامغان برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز دامغان، سهیلی مدیرکل مدارس سمای دامغان با اشاره به برگزاری مسابقات «طرح قدس» اظهار کرد: برای مجموعه سمای دانشگاه آزاد اسلامی موجب افتخار است که در کنار مسائل آموزشی و علمی توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و قرآنی شده و تمام موارد ابلاغی از سوی سازمان سما در زمینه‌های فرهنگی اجرا شده و در حقیقت باید بگوییم فعالیت در حوزه فرهنگی در معاونت سمای دامغان نهادینه شده است.

وی اضافه کرد: قرآن برنامه زندگی ما انسان‌هاست و باید از مواهب قرآن کریم برای بهتر زیستن استفاده کنیم و در زیر سایه آن به آرامش، رشد و تعالی در زندگی برسیم.

مدیرکل مدارس سمای دامغان عنوان کرد: سازمان سما برنامه‌ای به‌عنوان مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) در سطوح دانش‌آموزان و کارکنان به تفکیک جنسیت اجرایی کرده که این مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که پس از اعلام نتایج نفرات برتر سمای دامغان به شرح ذیل اعلام شد، البته نفرات اول این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

خبرنگار: محمد عباس نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1233093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =