احداث ۵۲ کلاس در مدارس شهرستان شادگان

صالح‌زاده گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰  میلیارد ریال، با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام می‌باشد که در روزهای آتی این طرح هم به بهره‌برداری خواهید رسید.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، جمال صالح‌زاده فرماندار شادگان و حدادپور، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان از پروژه‌های آموزشی و عمرانی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس شهرستان از جمله شهر دارخوین بازدید کردند.

فرماندار شادگان طی این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی جهت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس شهرستان، اظهار داشت: مدرسه ۱۲ کلاسه شهر دارخوین با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در حال انجام می‌باشد که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شادگان همچنین طی بازدید از پروژه تخریب و احداث مدرسه ۲۲ بهمن شادگان، اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام می‌باشد که در روزهای آتی این طرح هم به بهره‌برداری خواهید رسید.

فرماندار شادگان ادامه داد: توسعه ۱۵ کلاس درس در شهرستان شادگان از محل اعتبارات استانی، از جمله پروژه‌های عمرانی و آموزشی، آموزش و پرورش این شهرستان است که در حال احداث و تکمیل می‌باشند.

جمال صالح زاده همچنین به ۵۲ کلاس درس در حال ساخت در مدارس شهرستان شادگان اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های مذکور، بخشی از مشکلات آموزش ‌و پرورش در خصوص فضاهای آموزشی و خدمات‌رسانی به فرهنگیان و دانش آموزان رفع خواهد شد.

خبرنگار: حسین سیامری

انتهای خبر/

کد خبر: 1233954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =