چهارمین نشست تخصصی جشنواره فیلم «کوثر»  برگزار می‌شود

چهارمین نشست از مجموعه نشست های تخصصی با موضوع «بازتاب نقش رسانه‌ای زن در سینمای ایران» به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس روز چهارشنبه 30 خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، چهارمین نشست تخصصی این رویداد فرهنگی با موضوع «بازتاب نقش رسانه‌ای زن در سینمای ایران» با حضور فرحروز فاتحی رییس جشنواره فیلم کوثر، مریم پوریامین دبیر فرهنگی جشنواره، فاطمه فراهانی استاد دانشگاه که با موضوع «بازنمایی الگوی سوم زن در سینمای تراز انقلاب اسلامی»، زهره حسنی کارشناس ارشد فیلم و سینما و مدرس دانشگاه که با موضوع «واکاوی تصویر زنان در سینمای دفاع مقدس»، انسیه شاه حسینی فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای ایران و فهیمه فرهمند پور دبیر شورای فرهنگی اجتماعی زنان که با موضوع «الگوی سوم زنان تمدن ساز» در رسانه سخنرانی می‌کنند برگزار می شود.

نشست یاد شده از ساعت ۹ لغایت ۱۶ چهارشنبه ۳۰ خردادماه در محل سالن قصر شیرین باغ موزه دفاع مقدس، میزبان علاقه مندان مباحث تخصصی آسیب شناسی سینماست و حضور برای دانشجویان، پژوهشگران و فعالان رسانه در این نشست آزاد است. ضمن اینکه نشست مذکور به صورت زنده نیز بر بستر اینترنت پخش می شود و از طریق آدرس B۲n.ir/sazmanzanan قابل دریافت می‌باشد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی «فیلم کوثر» توسط «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، سازمان امور سینمایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تیرماه امسال با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

چهارمین نشست تخصصی جشنواره فیلم «کوثر»  برگزار می‌شود

انتهای پیام/

کد خبر: 1234401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =