سه سال خدمت بی‌منت، یادگار رئیس جمهور شهید در دل مردم

امام جمعه آمل در آئین گرامیداشت اربعین شهدای خدمت گفت: مردم طی سه سال خدمت شهید جمهور، طعم خوش خدمت بی‌منت را چشیدند و دنیا نیز با الگوی مدیریت اسلامی آشنا شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم یعقوبیان، امام جمعه شهرستان آمل، روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳ در آئین گرامیداشت اربعین شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش که در مسجد علامه حسن‌زاده آملی برگزار شد.

ایشان با اشاره به تلاش‌های انجام شده وی در سه سال گذشته گفت: به گواه کارشناسان آنچه در این مدت انجام شده در زمینه بسترسازی برای آینده و توسعه پایدار و پویا کشور بود.

یعقوبیان ادامه داد: مردم در این سه سال، طعم خوش خدمت بی‌منت را چشیدند و دنیا نیز با الگوی مدیریت اسلامی آشنا شد.

امام جمعه آمل، حضور گسترده مردم در استقبال از شهید جمهور در سفرهای استانی را نماد شناخت درست و قدردانی دانست و ادامه داد: مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید پندار و رفتار شهید آیت‌الله رئیسی را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهروندان باید بسیار هوشیار رفتار کنند، چرا که قرار است مدیریت کلان اجرایی کشور را به مدت ۴ سال به شخصی واگذار کنیم که بتواند با تلاشی کارشناسانه، بی‌منت و خستگی‌ناپذیر، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور شود.

امام جمعه آمل از اندیشمندان و همه دلسوزان خواست در فرصت باقی مانده برای بصیرت‌دهی و آگاهی شهروندان پا به میدان گذاشته و زمینه‌ساز حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات پیش‌رو شوند.

یعقوبیان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر به ویژه شهید آیت‌الله بهشتی، گفت: به شهادت دوستان و حتی مخالفان، شهید بهشتی، فردی مکتبی، آگاه، زمان‌شناس، کارشناس و مردمی بود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبیان، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی، مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود و با تلاش‌های انجام گرفته در دوران مدیریت دستگاه قضا، احکام والای اسلام را در محاکم، جاری و ساری کرد.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1235141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =