مخبر: امیدوارم این شور و شوق همچنان ادامه یابد

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رای به نسبت هفته گذشته گفت: امیدوارم این شور و شوق همچنان ادامه یابد و شاهد یک رقابت سالم و مفید باشیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد مخبر در گفت‌وگویی، برگزاری دو دوره انتخابات زودهنگام در این فرصت کوتاه را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم خواند و تاکید کرد: چند هزار نفر به صورت مستمر و فوق‌العاده در طول یک ماه گذشته پای کار بودند تا این انتخابات مهم در سراسر کشور با صحت، سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

بیشتر بخوانید

حداقل سن واجدان شرایط در انتخابات ریاست جمهوری چند سال است؟

وی با توجه به حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای به نسبت هفته گذشته اظهار کرد: امیدوارم این شور و شوق همچنان ادامه یابد و شاهد یک رقابت سالم و مفید باشیم.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات کشور، در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، امنیت، ارتباطات، نظارت و هماهنگی در جریان جزئیات کامل برگزاری دور دوم انتخابات قرار گرفت و از زحمات همه دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن گفت‌وگوی رو در رو با نمایندگان دو کاندیدا که در ستاد انتخابات کشور مستقر هستند، بر تلاش دولت برای صیانت از آرا مردم تاکید و اطمینان خاطر داد که ستاد انتخابات وزارت کشور و سایر دستگاه‌های مسئول بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری، بر سلامت انتخابات نظارت کامل دارند.

سرپرست ریاست جمهوری پس از این بازدید با حضور در شعب رای مسجد امام صادق (ع) صادقیه و مسجد النبی (ص) نارمک در سطح شهر تهران، با مسئولان اجرایی صندوق‌ها و همچنین بصورت رو در رو با مردم و رای‌دهندگان به گفتگو پرداخت و وضعیت میدانی رای‌گیری در حوزه‌های مختلف را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام

کد خبر: 1235845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =