باشگاه پرسپولیس دیگر سراغ بیرانوند نرود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: درباره بیرانوند حرف زیاد است و او با انتشار یک ویدئو، صحبت‌هایی را به زیان آورد که تا حدود زیادی حق به جانب بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد برزگر درباره اینکه خوان کارلوس گاریدو در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، حضور در این تیم را افتخار دانسته، اظهار کرد: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و گاریدو هم در مراسم معارفه خود به این موضوع اذعان کرده که سرمربیگری در پرسپولیس افتخار است. موفقیت پرسپولیس از هر چیزی برای ما مهم‌تر است و گاریدو که در کشورهای حوزه خلیج فارس سرمربی بوده، با فضای فوتبال ایران تا حدودی آشنایی دارد و تیم‌های ایرانی را می‌شناسد. مربی خوبی است و حرف و حدیث‌هایی در مورد اینکه در برخی تیم‌ها خوب نتیجه گرفته مطرح است ولی می‌تواند در پرسپولیس با قهرمانی جبران کند و پاسخ انتقادات را بدهد.

بیشتر بخوانید:

حمله تند ستاره سابق پرسپولیس به بیرانوند و ترابی

انتظار هواداران از گاریدو قهرمانی است

وی ادامه داد: وقتی باشگاه به این نتیجه رسیده تا سرمربی تیم در فصل بعد گاریدو باشد، ما پیشکسوتان پرسپولیس تمام قد از او حمایت می‌کنیم. این مربی اهداف تاکتیکی مختص به خود را دارد، شاید در ابتدای راه موفق به کسب نتایج مدنظر هواداران نشود ولی قطعاً به مرور بر اوضاع تیم تسلط پیدا می‌کند و تیم را در دور پیروزی قرار می‌دهد. برانکو، گل‌محمدی و اوسمار برای پرسپولیس قهرمانی آوردند و انتظار از گاریدو هم چیزی جز این نیست و او تیمی را دارد که ژن قهرمانی در آن دیده می‌شود، پس با گاریدو هم می‌شود قهرمان شد. البته کار بسیار سختی در مقابل گاریدو است ولی او توانایی‌های خود را در تیم نشان می‌دهد. پشتوانه هواداران به هر سرمربی جسارت می‌دهد تا بهتر عمل کند، گاریدو از امروز یک پرسپولیسی است و حامی او هستیم تا با تیم نتیجه بسیار خوبی بگیرد.

باشگاه بازیکن ضعیف جذب نمی‌کند

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد اینکه گاریدو در مراسم معارفه گفته نقل و انتقالات بر عهده باشگاه است و نباید در آینده بهانه‌ای بیاورد که بازیکنان مدنظرش جذب نشده‌اند، خاطرنشان کرد: گاریدو حتماً شناختی روی بازیکنان خارجی دارد و در مورد بازیکنان داخلی چنین نظری را داده است. این موضوع می‌تواند پوئن خوب یا بدی برای تیم باشد. دنبال این هستیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد و باشگاه هم نمی‌آید تا بازیکن ضعیفی جذب کند، حتماً بهترین انتخاب را خواهد داشت. ضمن اینکه گاریدو در مورد جذب بازیکنان خارجی جدید خودش تصمیم بگیرد تا تیم قوی‌تر شود. بهتر است کمی صبور باشیم تا سرمربی اسپانیایی بتواند در تیم جا بیفتد و شرایط پرسپولیس را بهتر بشناسد تا بتواند اظهارنظرهای دقیق‌تری داشته باشد.

نباید افسوس جدایی ترابی و اسماعیلی‌فر را خورد

وی در خصوص جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس و احتمال جدایی علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن گفت: ترابی و اسماعیلی‌فر برای پرسپولیس زحمت کشیدند و در مسیر حرفه‌ای فوتبال خود کار اشتباهی نکردند. سال‌های آخر فوتبال آنهاست، تصمیم گرفتند به خاطر شرایط مالی بهتر به تراکتور بروند. هواداران هم واکنشی نشان ندهند، قرارداد این دو بازیکن تمام شده و تیم جدیدی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده‌اند. خاطرات خوبی که از این بازیکنان مانده نباید به خاطر جدایی از تیم خراب شود. پرسپولیس نامش بزرگ‌تر از آن است که با جدایی دو یا سه بازیکن دچار مشکل شود، بهتر از این بازیکنان را می‌توان جذب کرد. شکی نیست مهره‌های تأثیرگذاری تیم را ترک کردند ولی نباید افسوس خورد و باید تیم را برای فصل بعد تقویت کرد تا در لیگ برتر و لیگ نخبگان نتیجه بگیرد.

بیرانوند که از گرسنگی در آستانه مرگ نبود

برزگر خاطرنشان کرد: درباره بیرانوند حرف زیاد است و او با انتشار یک ویدئو، صحبت‌هایی را به زیان آورد که تا حدود زیادی حق به جانب بود. به نظرم باشگاه پرسپولیس دیگر سراغ بیرانوند نرود. به نظرم بازیکنی که اگر در نفت تهران می‌ماند و با آمدن به پرسپولیس شهرت پیدا کرد و به تیم ملی رسید، نباید سر باشگاه منت بگذارد. سال قبل فسخ کرد و مدیریت نخواست او به استقلال برود، قرارداد جدیدی با او بست. بعد هم مشخص شد می‌خواسته باشگاه را تحت فشار بگذارد. امسال دلیل فسخ او چه بوده؟ پولش را هم که گرفته بود. اگر می‌خواست از پرسپولیس برود شکل قشنگ‌تری را انتخاب می‌کرد. حق بیرانوند بوده تا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، قرارداد خود را دریافت کند. ولی زیبنده نیست بهانه تراشی کند، او که از گرسنگی در آستانه مرگ نبود. هواداری که پول اضافه‌کار خود را گذاشته تا در ورزشگاه بازی بیرانوند را ببیند، نباید شاهد آن باشد که دروازه‌بان میلیاردر تیمش به خاطر پول تیم را ترک کرده است، بگذارید بیرانوند برود، سه سال دیگر کسی او را نمی‌شناسد.

کد خبر: 1236098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =