واکنش احساسی دی‌ماریا به سخنان لیونل مسی

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت آمادگی آخرین بازی با پیراهن آلبی‌سلسته را ندارد. با این حال تصمیمش قطعی و فینال کوپاآمه‌ریکا آخرین بازی ملی اوست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال آرژانتین در نیمه‌نهایی کوپاآمه‌ریکا با دو گل کانادا را شکست داد تا راهی فینال این رقابت‌ها شود. فینال جام ملت‌های آمریکای جنوبی آخرین بازی ملی آنخل دی‌ماریا با پیراهن آلبی‌سلسته است.

بیشتر بخوانید:

فیفا برای لیونل مسی «فارسی» نوشت! + عکس

به نوشته اسپورت، او بعد از بازی با کانادا گفت: آماده آخرین بازی با پیراهن تیم ملی آرژانتین نیستم اما زمان خداحافظی فرا رسیده است. هر اتفاقی که بیفتد از تصمیمم منصرف نمی‌شوم. نهایت تلاشم را برای موفقیت با تیم ملی به کار گرفتم و به رویایم رسیدم. خداحافظی در چنین شرایطی رویای من بود. بار دیگر به فینال صعود کردم و می‌ خواهم از این بازی پایانی لذت ببرم.

او ادامه داد: لحظات سخت و شیرین زیادی با این پیراهن داشتم. از همه کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم. نسل قبلی به من فداکاری و تسلیم‌نشدن را یاد داد. آنها هر آنچه را می‌خواستم به من دادند. مردم به موفقیت‌های اخیر عادت کرده‌اند اما این افتخارات اصلا به آسانی به دست نیامدند.

دی‌ماریا در پایان درباره اینکه مسی قبل از دیدار با کانادا در رختکن چه حرف‌هایی زد، گفت: مسی قبل از اینکه وارد زمین شویم گفت که به خاطر دی‌ماریا باید به فینال صعود کنیم. این باعث شد تا من سرشار افتخار شوم. این مجموعه به من همه چیز داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =