فروش سهام جعلی به قیمت ۱۰۰ میلیارد/ کلاهبردار بازداشت شد

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری متهم حرفه‌ای تحت تعقیب با بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در اجرای دستور مرجع قضایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار کرد: در اجرای دستور مرجع قضایی و در پی مراجعه شهروندی به کلانتری "۱۴ مدرس" شیراز برای دستگیری یک نفر کلاهبردار متواری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

باند کلاهبرداری ارز دیجیتال در قم دستگیر شد

وی افزود: ماموران کلانتری تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی محل اختفاء متهم را شناسایی و با هوشیاری و اقتدار کامل طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

زراعتیان با اشاره به اینکه پس از تحقیقات به عمل آمده مشخص گردید متهم دارای احکام جلب متعدد (بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری) و تحت تعقیب دادگاه حقوقی و دادسرای ناحیه یک و دو شیراز می‌باشد، تصریح کرد: متهم اغلب خود را نمایندگی روغن یکی از شرکت‌های مشهور معرفی و در جهت فروش سهام آن شرکت اقدام به تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری از شهروندان می‌کرده است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد قبل از انجام هرگونه خرید سهام از شرکت‌ها ضمن انجام استعلامات لازم از آن نمایندگی، نسبت به رویت اصل اوراق سهام و اطمینان از اصالت آن اقدام کنند.

کد خبر: 1237006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =