تداوم مسیر پیشرفت‌ کشور با وجود ایده‌های جدید در دولت چهاردهم

استاندار یزد، فناوری اطلاعات و انجام استعلام‌های بر خط را قلب برگزاری انتخابات دانست و گفت: مسئله اقتصاد دیجیتال و توسعه پلتفرم‌ها و سکوها از ضروری‌ترین برنامه‌های مورد پیگیری در کشور است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، نشست بزرگداشت روز ملی فناوری اطلاعات به ریاست استاندار یزد برگزار و گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سه ساله مورد پیگیری در استان در حوزه فناوری اطلاعات تشریح شد.
استاندار یزد در این نشست با قدردانی از نقش آفرینان حوزه فناوری اطلاعات در انتخابات‌ اظهار کرد: قلب برگزاری انتخابات، مسئله فناوری اطلاعات و انجام استعلام‌های بر خط است که این وظیفه خطیر بر عهده شرکت زیرساخت، شرکت مخابرات، اداره کل ارتباطات استان و مجموعه IT استانداری بود.

مهران فاطمی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم، امن و توأم با مشارکت بالا باعث ایجاد قدرت نرم برای کشور خواهد شد، گفت: یکایک دست اندرکاران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات با تلاش بی‌نظیر خود در دو انتخابات گذشته در خلق این حماسه، نقش آفرینی کردند.

وی ضمن بزرگداشت حکیم خوارزمی از مشاهیر و دانشمندان بزرگ ایرانی و مبتکر الگوریتم و فلوچارت تصریح کرد: امروز هیچ توسعه و پیشرفتی در خارج از بستر فناوری اطلاعات میسر نخواهد بود و مسئله اقتصاد دیجیتال و توسعه پلتفرم‌ها و سکوها از ضروری‌ترین برنامه‌های مورد پیگیری است.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان و کشور گفت: روزهای آغاز به کار دولت سیزدهم با روزانه ۷۰۰ فوتی ناشی از شیوع بیماری کرونا همراه بود و جنگ اوکراین و روسیه باعث افزایش قیمت مواد غذایی در جهان و متعاقبا کشور شد.

وی به وقوع سه سیل خسارت بار در استان و نیز خروج قطار مسافربری یزد_ مشهد از ریل اشاره و عنوان کرد: همچنین حواشی حذف ارز ترجیحی، چهار ماه اغتشاشات از پاییز ۱۴۰۱ و در پایان سقوط بالگرد رئیس جمهور شرایط بسیار دشواری را برای فعالیت دولت ایجاد کرد.

فاطمی با بیان اینکه فرایند پیگیری، هماهنگی، پشتیبانی و آموزش موارد فنی و اجرایی انتخابات طی یک سال انجام می‌شود، گفت: دولت سیزدهم ۵۰ روز پس از فارغ شدن از انتخابات سنگین مجلس شورای اسلامی، مجدداً وارد پروسه انتخابات ریاست جمهوری شد.

استاندار یزد در پایان تلاش‌های مجموعه دستگاه‌ها و پرسنل ادارات استان در سه سال گذشته را در تاریخ کشور ماندگار دانست و افزود: دستاوردهای دولت سیزدهم با وجود چنین چالش‌ها و مشکلاتی حاصل شد و امیدواریم مسیر پیشرفت ایران در دولت چهاردهم با وجود انرژی‌ها و ایده‌های جدید تداوم یابد.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1237108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =