تا زمانی که دولت چهاردهم به وعده‌هایش عمل کند از آن پشتیبانی خواهیم کرد

نشست مشترک ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان با مصطفی مطورزاده رییس مجمع نمایندگان استان، محمد امیر و سید محسن موسوی‌زاده نمایندگان مردم اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، نشست مشترک ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان با حضور مصطفی مطورزاده، رئیس مجمع نمایندگان استان، محمد امیر و سید محسن موسوی‌زاده نمایندگان مردم اهواز برگزار شد. در این نشست مصطفی مطورزاده، ضمن تبریک انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رییس‌جمهور منتخب به اعضای ستاد، اظهار کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم قاطعانه با اهداف و برنامه‌های آقای پزشکیان همراه هستیم و از آن حمایت می‌کنیم.

وی افزود: تا زمانی که دولت پزشکیان به شعارهای اعلام شده از جمله عدالت و رفع تبعیض به ویژه در خوزستان پایبند باشد و به آن عمل کند، از آن پیشتیبانی خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به خوزستان شود، گفت: در استان ظرفیت‌های انسانی بسیاری وجود دارد که متاسفانه با وجود توان مدیریتی و تخصصی از آن استفاده نشده است.

مطورزاده عنوان کرد: باید از این نخبگان و نیروهای کارآمد در مدیریت استان استفاده شود. شخصیت‌های ارزشمندی داریم که مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند و اکنون شعار اصلی دولت جدید رفع تبعیض و برقراری عدالت است و باید این وضعیت پایان یابد.

در ادامه سید محسن موسوی‌زاده نماینده مردم اهواز اظهار کرد: مشکلات و محرومیت‌های بسیاری در خوزستان وجود دارد و در این خصوص پیگیری‌هایی متعددی صورت گرفته است.

وی افزود: برای کاهش مشکلات خوزستان در کنار دولت خواهیم بود و امیدواریم شاهد تلاش دولت برای حل مسایل خوزستان باشیم.

خبرنگار: مائده سعدی
انتهای خبر/

کد خبر: 1237169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =