ویژگی‌های کارت هوشمند چند منظوره ویژه اعضای هیات علمی علوم پزشکی

مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت جزییات کارت هوشمند چند منظوره (شناسایی، اعتباری و رفاهی) اعضای هیات علمی علوم پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت ویژگی های کارت هوشمند اعضای هیات علمی علوم پزشکی را منتشر کرد.

ویژگی های کارت هوشمند اعضای هیات علمی

الف) یک کارت اعتباری بانکی با تمام قابلیت ها و امتیازات کارت های شتابی شامل (لوگوی بانک عامل، شماره کارت،‌ شماره شبا، تاریخ انقضا و CVV۲) و با قابلیت انتقال و واریز اعتباری است که عملا توسط بانک عامل پشتیبانی می شود.

ب) یک کارت شناسایی معتبر اعضای هیات علمی که شامل اطلاعات: نام و نام خانوادگی. رشته تحصیلی. مرتبه علمی. دانشگاه محل خدمت. اطلاعات اولیه به زبان انگلیسی نیز اعلام شده است (دو زبانه).

ج)‌ کارت با رنگ های مختلفی طراحی و ارائه شده که هر رنگ معرف مرتبه اعضای هیات علمی است.

- مرتبه استادی و نیز اساتید ممتاز با رنگ طلایی

- مرتبه دانشیاری با رنگ نقره ای

- مرتبه استادیاری با رنگ طوسی

- مرتبه مربی با رنگ سفید

د)‌ این قابلیت در کارت تعریف شده که از طریق پذیرنده های اختصاصی نسبت به خرید کالا با امتیاز تخفیف،‌ تقسیط،‌ بهره مندی از خدمات ورزشی،‌ فرهنگی،‌ و یا شارژ آن توسط موسسه در مناسبت های خاص اقدام شود.

مرکز جذب،‌ امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت یادآور شده است به زودی نحوه ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند اعضای هیات علمی از طریق سایت مرکز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =