۱۰۰ میلیون نخ سیگار قاچاق در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در تشریح جزئیات خبر کشف محموله سیگار قاچاق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف دخانیات قاچاق از انباری در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند.

بیشتر بخوانید:

راه و روش ترک سیگار برای زنان

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو گردیده که توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کرده که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده و مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع سیگار خارجی در محل دپو شده که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۱۰۰.۵۰۰.۰۰۰ نخ انواع سیگار بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =