روشن کردن وسایل سرمایشی ادارات بعد از ساعت ۱۰ امروز تخلف است

شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی ادارات باید ساعت ۱۰ امروز وسایل سرمایشی خود را خاموشی کنند تا مصرف برق آنها به ۶۰درصد مبنا برسد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرکت توانیر با صدور اطلاعیه فوری در خصوص خاموش کردن وسایل سرمایشی ادارات پس از ساعت ۱۰ امروز اعلام کرد: پایش مصرف برق ادارات پس از خاتمه ساعت کار امروز به صورت میدانی و هوشمند انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل شد

متن این اطلاعیه بدین شرکت است: "پیرو اطلاعیه دبیر خانه شورای اطلاع رسانی دولت در خصوص کاهش ساعت ادارات و بانک ها تا ساعت ۱۰ صبح روز جاری به دلیل افزایش کم سابقه دمای هوا و تداوم گرمای شدید و به منظور حفظ سلامتی هموطنان، به اطلاع می رساند برابر با مصوبه هیات وزیران میزان مصرف برق ادارات پس از ساعت خاتمه کار( ۱۰ صبح) با خاموش کردن وسایل سرمایشی به ۶۰ درصد مبنا باید کاهش یابد.

بدیهی است شرکتهای توزیع نیروی برق در سراسر کشور وضعیت مصرف برق ادارات و بانکها را از طریق کنتورهای هوشمند و سرکشی‌های میدانی پایش و در صورت عدم رعایت نسبت به قطع برق اداره متخلف اقدام خواهند کرد.

در عین حال از همه هموطنان نیز خواهشمند است با رعایت دمای آسایش و قراردادن کولرهای گازی روی ٢٤ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات گرم روز، صنعت برق را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایند."

انتهای پیام/

کد خبر: 1238013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =