۲ باند قاچاق انسان در اسلامشهر شناسایی شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از کاهش ۱۶ درصدی سرقت در اسلامشهر در چهار ماه نخست سال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۲ باند قاچاق انسان در ماه‌های اخیر در اسلامشهر شناسایی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمدرضا علیزاده در نشستی با خبرنگاران با ارائه گزارشی از عملکرد ۴ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: با همت و تلاش ماموران انتظامی در حوزه سرقت نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۱۶درصد کاهش انواع سرقت داشتیم و ۱۱درصد هم افزایش کشفیات اقلام مسروقه و ۳درصد افزایش دستگیری صورت گرفته است.

وی افزود: طبق آخرین آمار در حوزه مواد مخدر ۱۶۰۴ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز نگهداری شده که در همین راستا ۱۴۳۲ نفر خرده فروش انواع موادمخدر و ۹نفر قاچاقچی عمده فروش دستگیر و روانه مراجع قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر کاهش ۲۷ درصدی سرقت های به عنف و خشن، کاهش ۵ درصدی موبایل قاپی و افزایش ۵۶ درصدی کشفیات موبایل قاپی را از دیگر اقدامات انجام شده در ابتدای ۴ ماه سال توسط نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر برشمرد.

سرهنگ علیزاده ادامه داد: در مجموع ۲۳۰۷سارق طی این ۴ماه دستگیر شده و بیش از هزار فقره سرقت هم کشف کرده ایم که عمده سرقت‌ها خرد بوده و توسط معتادین متجاهر انجام شده است.

وی با تقدیر از فرماندار و دادستان اسلامشهر برای پیگیری و همراهی ویژه با نیروی انتظامی تاکید کرد: یکی از دلایل کاهش سرقت‌ها جمع آوری ۱۶۰۰معتاد متجاهر بود که با کمک فرماندار و دادستان اسلامشهر به خوبی اجرا شد.

فرمانده انتظامی اسلامشهر تعداد ارازل و اوباش نوظهور دستگیر شده در سطح ۱و۲ را ۱۴۶۶نفر اعلام کرد و گفت: با افزایش ۶۴درصدی کشفیات تعداد ۳۵۷۵۶قلم داروی قاچاق و برای ۴۶ واحد صنفی مجرم پرونده قضایی تشکیل و ۲۰۰واحد صنفی متخلف بابت تخلفات صنفی هم پلمب شده‌اند.

سرهنگ علیزاده شناسایی ۲ باند قاچاق انسان و دستگیری ۴۵نفر و کاهش ۲۰درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش ۲۷درصدی تصادفات جرحی را از دیگر اقداماتی برشمرد که از ابتدای سال تا پایان تیرماه توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =