کشف ۱۰ تُن برنج قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۱۰ تن برنج قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف، و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ توحید فارسی با اشاره به کشف ۱۰ تن برنج قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: این محموله قاچاق حین گشت‌زنی ماموران پلیس آگاهی و کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه کامیون عبوری کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید:

کشف ۱۴ خودروی BMW قاچاق در یک ساختمان مسکونی در غرب تهران

وی با بیان اینکه در این کامیون ۲۵۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی برنج خارجی قاچاق بارگیری شده بود، اضافه کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و انتظار می‌رود شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر اینکه قاچاق کالا و ارز عامل اخلال در نظام اقتصادی و ایجاد آسیب جدی بر پیکره تولید داخلی است، ادامه داد: چرخ بازار بر اساس ۲ اصل عرضه و تقاضا می‌چرخد و اگر آگاهی مردم در زمینه اقتصاد به واسطه اطلاع‌رسانی و آموزش ارتقا یابد، بدون‌شک آنان با نخریدن کالای قاچاق ضربه‌ای اساسی به سودجویان وارد می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =