تداوم رکود در بازار خودرو / قیمت‌ها ریزشی می‌شود؟

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، با وجود اینکه در روزهای گذشته قیمت خودرو در بازار افزایش یافت، اما تقریبا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، اسد کرمی درباره وضعیت بازار خودرو، اظهار کرد: قیمت خودروها در بازار در ۲ روز گذشته با توجه به افزایش قیمت ارز اندکی افزایش یافته است به‌طوری که قیمت اغلب خودروها بین ۲ تا ۳ میلیون تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

قیمت روز خودرو دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران بیان داشت: اما با وجود این افزایش قیمت، بازار خودرو همچنان در رکود به سر می‌برد و تقریبا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد.
وی اظهار کرد: با توجه به روند ادامه دار رکود در بازار به نظر می‌رسد قیمت خودروها دوباره کاهشی شود زیرا وقتی معامله‌ای صورت نگیرد فروشندگان مجبور هستند که قیمت‌ها را به قبل بازگردانند.

کرمی همچنین درباره تصویب آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده گفت: اگرچه دقیقا مشخص نیست که این آیین‌نامه چگونه اجرایی شود و امکان اجرایی شدن آن وجود داشته باشد یا خیر اما تاثیر روانی خود را در بازار گذاشته و مصوب شدن این آئین‌نامه نیز تا حدودی قیمت در بازار خودرو را کنترل کرده است.

کد خبر: 1239064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =