۳۷۰ دانشجو در طرح ملی مهارت افزایی شرکت کردند

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر بیان کرد: بالغ بر ۱۷۰ نفر در بخش پسران و ۲۰۰ نفر در بخش دختران در طرح ملی مهارت افزایی شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فردین تقی زاده مدیر کل اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در حاشیه برگزاری طرح ملی مهارت افزایی گفت: طرح ملی مهارت افزایی در بخش برادران از ۱۰ مرداد آغاز شده است و تا ۱۹ مرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این دوره که به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حال برگزاری است دانشجویان تا کنون در ۲۵ کارگاه آموزشی شرکت کرده‌اند و هر روز در کارگاه‌ها حضور دارند تا پس از دوره بتوانند محصولی تولید کنند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با اشاره به اینکه دانشجویان در ۸ روز متمادی هر روز صبح و عصر به صورت فشرده در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند؛ بیان کرد: استقبال دانشجویان از این طرح بسیار خوب بوده است و بسیار خرسند هستند که در این طرح شرکت کرده اند.

تقی زاده افزود: اساتید کارگاه‌ها از اساتید برجسته و توانمند دانشگاه هنر اسلامی تبریز هستند به همین دلیل بازخوردی که از دانشجوها گرفته می‌شود بسیار مطلوب است.

وی در خصوص کارگاه‌های درحال برگزاری در این طرح ملی گفت: کارگاه، کار با چوب و ام دی اف، جوشکاری، منبت، (معرق و خاتم)، تعمیر دوچرخه، مینا کاری، پایه ماشه، مینا کاری، کار با دست سفال، محصولات چرمی، جواهرسازی، (حکاکی، تراش و نقاشی روی شیشه)، بافت گلیم، انگشتر سازی، تعمیر موبایل، پیرایش مو، صداگذاری، طراحی پوستر، طراحی لوگوموشن، طراحی موشن و تیزر، عکاسی، قلم زنی، کارگاه موشن، گیاهان دارویی و واقعیت مجازی در بخش پسران در حال برگزاری است.

تقی‌زاده ادامه داد: کارگاه‌های که در بخش خواهران نیز برگزار خواهد شد شامل: آشپزی سنتی، بافت گلیم، انگشتر سازی، پاپیه ماشه، پایه جواهرسازی، حکاکی و تراش شیشه، (حلوا، کیک و شیرینی پزی)، گیاهان دارویی، محصولات چرمی، ملیله کاری، میناکاری، نقاشی روی شیشه، نفاشی روی کاشی و سفال، واقعیت مجازی، طراحی موشن، ساخت سفال، شلوار دوزی، صداگذاری، طراحی لوگوموشن، قلم زنی است.

وی طرح ملی مهارت افزایی در بخش خواهران از ۱۹ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ اظهار کرد: پذیرش دانشجویان دختر برای شرکت در دوره مهارت افزایی از صبح جمعه ۱۹ مرداد ماه آغاز می‌شود، افتتاحیه صبح شنبه ۲۰ مرداد ماه و اختتامیه عصر یکشنبه ۲۸ مرداد ماه خواهد بود.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده تا کنون بیش از ۲۰۰ نفر دانشجو در بخش خواهران اعلام آمادگی قطعی کرده و در این دوره شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =