فرزین‌فرد عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم شد

بیست و یکمین دوره انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم برگزار شد و یونس‌فرد با ۴۵ رای به عنوان عضو دانشجویی این شورا انتخاب شد.

یونس فرزین فرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری بیست و یکمین دوره انتخاب شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم خبر داد و گفت: این انتخابات ۱۴ تا ۱۶ مردادماه در اردوگاه آدینه تهران برگزار شد.

عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم بیان کرد: ۱۰۴ مدیر مسئول واجد شرایط در سامانه نشریات وزارت علوم که دارای حق رای بودند، ثبت نام کردند. از میان این نامزدها ۷۵ نفر در انتخابات و فرآیند رای گیری شرکت کردند.

وی ادامه داد: در بیست و یکمین دوره انتخاب شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم یونس فرزین فرد از دانشگاه صنعتی اصفهان برای سومین سال متوالی با اکثریت آرا به عنوان نفر اول انتخاب شد. سعید جلیلی از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به عنوان نفر دوم و ساقی از دانشگاه تبریز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: نفر اول ۴۵ رای، نفر دوم ۴۱ رای و عضو علی‌البدل ۲۶ را در این انتخابات کسب کرده‌اند. در این دوره از انتخابات ۲۳ نفر کاندیدا بودند که در روز رای گیری فقط ۷ کاندیدا در روند انتخابات نشریات باقی مانده بودند و بقیه کاندیدا ها به نفع ائتلاف‌های گوناگون کنار کشیده بودند.

فرزین فرد اضافه کرد: امسال تعداد کاندیداها و افرادی دارای حق رای نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است که نشان دهنده استقبال دانشجویان از انتخابات نشریات است.

گفتنی است، نتیجه انتخاب با حضور تمام اعضا دوره گذشته باید در اولین جلسه شورای مرکزی ناظر بر نشریات بررسی شود. همچنین وزارت علوم تا ۱۰ روز آینده فرصت دارد تا نتیجه انتخابات را تایید کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239208

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =