واکنش ایران به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اعتراف وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در خصوص کشتار میلیون‌ها فلسطینی تاکید کرد: کشورهای اروپایی بهتر است به مسئولیت‌های بین‌المللی خود علیه رژیم صهیونیستی عمل کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: ‏وزیر دارایی رژیم صهیونیستی کشتار دو میلیون فلسطینی در اثر گرسنگی ساختگی، و در ازای آزادی گروگانهای این رژیم را عملی درست و اخلاقی خوانده است.

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو روی سرنوشت اسرائیل قمار کرده است

وی افزود: اظهارات این عضو باند جنایتکار صهیونیست، فقط نوعی اِعلام و اعتراف علنی است و اِلّا دنیا در ده ماه گذشته شاهد اقدام عملی رژیم صهیونیستی در نسل‌کُشی و کشتار جمعی زنان، کودکان و مردم غیر نظامی بی‌گناه در ‎غزه از طریق بمباران و همچنین قحطی و گرسنگی ساختگی بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: دنیا باید فهمیده باشد که باند جنایتکار صهیونیستی تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده حاضر به کُرنِش و تمکین در برابر قوانین بین‌المللی است و در غیر اینصورت، هیچ حدو مرزی برای جنایات و اقدامات شنیع خود نمی‌شناسد.

کنعانی همچنین نوشت: این اظهارات شنیع و هولناک از منظر اخلاقی و انسانی و مقررات حقوق بین‌الملل قویا محکوم و شایسته پیگرد بین‌المللی است، اما اروپا بهتر است به جای محکوم کردن کلامی این اظهارات، به مسئولیت‌های بین‌المللی، اخلاقی و انسانی خود علیه رژیم صهیونیستی و پایان دادن به حمایت سیاسی و نظامی از آن رژیم جنایتکار عمل نماید و به محکومیت بدون عمل اکتفا نکند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =