دو بیمارستان هرمزگان مجوز خدمات بین‌المللی گرفتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم و ام لیلا موفق به کسب مجوز IPD (بخش بیماران بین الملل) شدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز در نمایشگاه بین المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور در تهران افزود: هم‌اکنون بیماران خارجی می‌توانند بدون روادید به جزیره قشم سفر کنند و از خدماتی مانند درمان آب مروارید، بلفارو پلاستی، زایمان‌های طبیعی و سزارین، جراحی هموروئید و سایر خدمات درمانی سرپایی بهره‌مند شوند.

وی حضور بیمارستان خصوصی ام لیلا بندرعباس در غرفه دانشگاه را نشان از مشارکت بین بخشی در حوزه درمان دانست و افزود: این مرکز نیز به تازگی موفق به دریافت مجوز آی. پی. دی (بخش بیماران بین الملل) شده است و قرار است در مدت زمان ۳ روزه نمایشگاه، خدمات و دستاوردهای خود را به بازدید کنندگان ارائه کند.

جاودان به ساحلی بودن استان هرمزگان و ارتباط نزدیک با کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: فرصت بسیار مناسبی است تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به موضوع IPD ورود کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: سومین نمایشگاه بین المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی یکی از رویدادهای بین المللی درحوزه خدمات درمان و گردشگری است. این نمایشگاه از هفدهم تا ۱۹ مرداد در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیمای مرکز تهران، برگزار شد؛ و بیش از ۳۵ کشور دنیا در این رویداد علمی حضور یافتند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1239392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =