درخشش ستاره پرسپولیس نظر گاریدو را جلب کرد

عملکرد ستاره پرسپولیس در اردوی ترکیه مورد توجه سرمربی اسپانیایی این تیم قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سعید صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ درحالی از گل‌گهر سیرجان راهی پرسپولیس شد که تیم‌های مطرحی همچون استقلال تهران و سپاهان اصفهان نیز به دنبال جذب این بازیکن بودند ما آقای پاس لیگ بیست و یکم ترجیح داد سرخ‌پوش شود.

صادقی در ۲ فصلی که در جمع سرخ‌پوشان حضور داشته است با این تیم موفق به کسب ۴ عنوان قهرمانی شده است. هرچند این بازیکن هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم را به دلیل مصدومیت از دست داد و نتوانست برای سرخ‌پوشان به میدان برود و در مسیر قهرمانی این تیم تاثیر گذار باشد.

این بازیکن که فصل پر فراز و نشیبی را طی کرده بود، بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود در تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور پیدا کرده و حضور فعالی در تمرینات سرخ‌پوشان دارد. صادقی با چند پیشنهاد جدی از تیم‌های لیگ برتری همراه شده و این باشگاه‌ها خواهان جذب این بازیکن هستند. البته خوان کارلوس گاردیو سرمربی اسپانیایی این تیم با جدایی صادقی مخالفت کرده و به باشگاه گفته است برای فصل جدید به این بازیکن نیاز دارد.

صادقی که بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود در اردو ترکیه به تمرینات گروهی سرخ‌پوشان اضافه شد، عملکرد جالب توجهی داشته و همین موضوع سبب شده تا این بازیکن مورد توجه سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قرار بگیرد.

صادقی در ۲ بازی دوستانه ای که برای سرخ‌پوشان به میدان رفته موفق به زدن یک گل و ثبت ۲ پاس گل شده است و به نظر می‌رسد باید منتظر یک فصل متفاوت از این بازیکن در لیگ بیست و چهارم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =