روز چهارم عملیات جست‌وجو برای یافتن دختر گم‌شده الیگودرزی / گروه‌های آفرودسوار اعزام شدند

سرپرست فرمانداری الیگودرز از چهارمین روز عملیات جست‌وجو برای یافتن دختر گم‌شدۀ الیگودرزی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی اداوی سرپرست فرمانداری الیگودرز با اشاره به ادامۀ تلاش‌ها برای یافتن دختر گم‌شدۀ الیگودرزی گفت: آی‌نور دختردوساله‌ای است که روز ۱۸مرداد در روستای ده‌سفید حاج‌درویش از منزل خارج شده‌ و اثری از او تاکنون پیدا نیست.

او با بیان اعزام گروه‌های آفرودسواران و موتوسوران از الیگودرز و ازنا به روستای ده‌سفید اضافه کرد: این گروه‌ها به تیم‌های مختلفی برای یافتن آی‌نور تقسیم‌بندی شده‌اند.

سرپرست فرمانداری الیگودرز با اعلام اعزام سه قلاده سگ زنده‌یاب از خرم‌آباد به روستای ده‌سفید، ادامه داد: سگ‌های زنده‌یاب در سه گروه از همان ساعات اولیه کار جست‌وجوی آی‌نور را شروع کرده‌اند.

ادوای بیان کرد: بیش از ۹۰درصد روستای ده‌سفید توسط سگ‌های زنده‌یاب جست‌وجو شده‌است، امّا هیچ‌گونه اثری از کودک گم‌شدۀ الیگودرزی تاکنون پیدا نشده‌است.

سرپرست فرمانداری الیگودرز اعلام کرد: پنج اکیپ امدادرسانی هلال‌احمر برای یافتن آی‌نور به روستای ده‌سفید اعزام شده‌است و امدادرسانی برای یافتن این کودک الیگودرزی همچنان ادامه دارد.

اداوی با اشاره به اعزام بالگرد برای یافتن آی‌نور یادآور شد: نیروهای بسیج و انتظامی، گروه‌های مردمی و کوهنوردان نیز برای یافتن این دختر گم‌شدۀ الیگودرزی پای‌کار آمده‌اند.

او بیان کرد: جلسۀ ستاد مدیریت بحران الیگودرز برای یافتن آی‌نور تشکیل شده‌است و تلاش‌های برای یافتن این کودک الیگودرزی با تیم‌های مستقر در روستای ده‌سفید ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =