طوفان الأقصی| هریس: اکنون زمان آتش بس در غزه است

حملات هوایی و توپخانه‌ای به ساحل غزه و جنوب نوار غزه، یورش به کرانه باختری و بازداشت شماری از فلسطینیان در این منطقه و اظهارات نامزد دموکرات‌های آمریکا درباره ضرورت آتش بس در غزه از مهمترین تحولات روز ۳۱۰ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، علی رغم جنایت دیروز رژیم اسرائیل در بمباران مدرسه‌ای در نوار غزه که نزدیک به ۱۲۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشت، این رژیم در روز ۳۱۰ طوفان الاقصی بدون توجه به انتقادها و درخواست‌ها بعد از این جنایت، مناطق شمال و جنوب نوار غزه را شدیدا هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد.

بیشتر بخوانید:

اتحادیه اروپا و فرانسه خواستار آتش‌بس در غزه شدند

کاملا هریس، نامزد دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور که در آریزونا متینگ انتخاباتی داشت، بعد از قطع سخنرانی او از سوی طرفداران فلسطین، از ضرورت آتش‌بس در غزه سخن گفت. با این حال، جنایت دیروز صهیونیست‌ها بنا به گفته منابع فلسطین با بمب‌هایی که واشنگتن آن‌ها را نقطه زن می‌داند و در اختیار تل آویو گذاشته، رقم خورده است.

مهمترین تحولات روز ۳۱۰ طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

درگیری‌های شدید در کرانه باختری

منابع خبری از درگیری شدید مسلحانه بین رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در ارودگاه العین در شهر نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بمباران شدید جنوب غزه

رژیم اسرائیل از بامداد امروز یکشنبه مناطق غربی در شهر بنی سهیلا واقع در شرق شهر خان‌یونس را به شدت بمباران کرده است. در این حملات بنا به آخرین اخبار، شمار زیادی از افراد زخمی شده‌اند.

حمله قایق‌های جنگی صهیونیست‌ها به ساحل غزه

شبکه الاقصی فلسطین گزارش داد که قایق‌های جنگی ارتش رژیم اسرائیل سپیده دم امروز شنبه ساحل شهر غزه را گلوله باران کرده است.

هریس: اکنون زمان آتش بس در غزه است

کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، به طرفداران فلسطین که سخنرانی انتخاباتی او را در آریزونا قطع کردند، گفت که اکنون زمان توافق آتش بس در جنگ اسرائیل علیه غزه فرا رسیده است.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

کد خبر: 1239603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =