تمجید پیشکسوت اینتر از عملکرد مهدی طارمی

پیشکسوت اینتر با تمجید از خرید مهدی طارمی توسط باشگاه اینتر گفت: او خرید بسیار خوب و من را شگفت زده کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از ۴ سال حضور در تیم پورتو پرتغال در نقل و انتقالات تابستانی با جدایی از پورتو راهی اینتر شد تا فصل جدید در رقابت‌های سری آ برای این تیم به میدان برود.

«جوزپه برگومی» پیشکسوت تیم اینتر در خصوص حضور طارمی در اینتر اظهار داشت: طارمی من را شگفت‌زده کرده و او باهوش و بسیار سریع است. علاوه بر این، همیشه برای تیم خود گلزنی می‌کند.

او ادامه داد: طارمی در هیچ یک از مهارت‌های پایه‌ای برجسته نیست، اما همه چیز را به خوبی بلد است. مقابل لاس پالماس یک پنالتی عالی گرفت و در صحنه گل در محوطه جریمه حضور داشت. متأسفانه در ادامه مصدوم شد، اما همچنان یک خرید فوق‌العاده است.

برگومی اشاره کرده که اگرچه طارمی در هیچ یک از مهارت‌های پایه‌ای فوتبال برجسته نیست، اما توانایی انجام تمام امور را دارد. او همچنین از عملکرد طارمی در بازی مقابل لاس پالماس تمجید کرده، جایی که این مهاجم توانست یک پنالتی عالی به دست آورد و در لحظه گلزنی هم در جای مناسب حضور داشته باشد. برگومی به مصدومیت طارمی اشاره کرده اما همچنان او را یک خرید بسیار ارزشمند برای اینتر می‌داند.

برگومی همچنین به ارزش‌های تیم اینتر اشاره کرده و گفته که اینتر تیمی است که سایر تیم‌ها به دنبال شکست دادن آن هستند. او همچنین به این نکته اشاره کرده که سال گذشته اینتر مسن‌ترین تیم لیگ بوده و اکنون با چند مصدومیت روبرو شده، بنابراین باید اعضای کادرفنی این تیم احتیاط کنند. برگومی معتقد است که موفقیت مجدد اینتر به انگیزه و تمایل بازیکنان برای اثبات خود بستگی دارد و نباید فکر کنند که با یک بار پیروزی، کارشان تمام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =