ماجرای خروج علیرضا حیدری از برنامه زنده تلویزیونی

علیرضا حیدری در مورد حاشیه‌های بوجود آمده پس از یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شب گذشته ویژه برنامه شبکه ورزش برای رقابت‌های المپیک پخش شد که حسین توکلی و علیرضا حیدری میهمان‌های این برنامه بودند. در اواسط برنامه وقتی صحبت از اتفاقات تلخ المپیک شد، علیرضا حیدری به مبارزه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی اشاره کرد و گفت مبارزه دو دختر ایرانی مقابل هم بسیار تلخ بوده است.

چندی بعد مجریان این برنامه ناگهان با علیرضا حیدری خداحافظی کردند که این موضوع ابهامات زیادی را به وجود آورد. عده زیادی در شبکه های اجتماعی مدعی شدند این اتفاق به خاطر آن بوده که علیرضا حیدری نام کیمیا علیزاده را به زبان آورده و به مبارزه اش با ناهید کیانی پرداخته است اما گویا این موضوع صحت ندارد.

میثم محمدزاده یکی از مجریان این برنامه در مصاحبه‌ای درباره این حواشی به طرفداری گفت:

اصلا نمی‌دانم چطور چنین چیزی مطرح شده است. پشت صحنه علیرضا حیدری خودش بارها گفت که می‌خواهد برود چون چند روز پیش مسابقه داشت، وزن کم کرده بود و ساعت خوابش بسیار مهم بود. او گفت من هر شب سر یک زمان مشخصی می‌خوابم و الان از آن زمان گذشته است. باید زودتر به خانه بروم تا این روتین بهم نریزد.

این مجری تلویزیون در ادامه گفت: بعد از درخواست علیرضا حیدری وقتی دیدیم در حال اذیت شدن است، تصمیم گرفتیم برنامه را با حسین توکلی ادامه بدهیم. چون حسین توکلی و علیرضا حیدری باهم آمده بودند، اینکه ناگهان علیرضا حیدری رفت برای حسین توکلی تعجب برانگیز بود چون اصلا در جریان ماجرا نبود و به همین خاطر او متعجب شد و تصور کرد چون باهم آمدند، باید باهم هم بروند.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1239760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =