دستاوردهای دفاعی کشور، دشمن را زمین‌گیر کرده است

امام جمعه موقت بندرعباس: دستاوردهای دفاعی کشور در بخش‌های مختلف سبب ایجاد بازدارندگی در ابعاد مختلف شده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی امام جمعه موقت بندرعباس اظهار کرد: در آستانه انتخاب وزرای دولت جدید هستیم و همه دولتمردان باید کلام رهبری را نصب العین خود قرار دهند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه وحدت در جامعه می‌تواند منجر به زمینه سازی برای حل مشکلات شود، خدمت به مردم را مهم‌ترین اولویت هر کدام از دستگاه‌ها و ادارات و مسئولین آنان خواند و تصریح کرد: هفته دولت در راه است و ارائه گزارش جامعی از خدمات و دستاوردهای نظام به مردم می‌تواند به عنوان بخشی از جهاد تبیین به شمار رود.

وی تاکید کرد: دولت چهاردهم که با شعار وفاق ملی رکت خود را در اداره امور کشور آغاز کرده می‌بایست در زمینه مدیریت اجرایی کشور، برنامه‌های کلان نظام و تعامل با دو قوه دیگر را به عنوان بخش اصلی راهبرد خود قرار دهد.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به تداوم جنایت صهیونیست‌ها و سکوت نهادهای بین المللی در قبال این جنایات، خاطرنشان کرد: خوی استکباری غرب و به خصوص آمریکا در طول تاریخ همواره مدافع به خاک و خون کشانیدن ملت‌های مظلوم و استثمار ملت‌ها بوده و رسانه‌ها و سیاستمداران مراقب تصویرسازی‌های مزدورانه آنان باشند.

امام جمعه موقت بندرعباس هرگونه کوتاه آمدن در برابر مستکبران را سبب پذیرفتن ذلت و خشم خداوند برشمرد و تاکید کرد: اگر حمایت مردم و تلاش فرزندان این آب و خاک در ارتقای توان دفاعی کشور نبود، دشمن هرگونه ظلم و جنایت را در حق ملت ایران روا می‌دانست.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1240127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =