بدخواهان نظام اسلامی فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار دادند

نماینده مردم تنکابن گفت: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند که باید با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در مراسم یادواره شهدای روستای خشکچال الموت اظهار کرد: امروز توفیق دارم که در منطقه تاریخی و تاریخ‌ساز الموت حضور دارم و خدا را شاکرم که نزد مؤمن‌ترین مردمان سرزمینم هستم‌. بنده سابقه دیرین و شیرین از همزیستی با مردمان بزرگ و فاخر الموت دارم.

وی ادامه داد: شهدا برگزیده‌ترین بندگان خدا هستند و ما امروز به عظمت، برکت و بزرگی شهدای خشکچال اینجا گرد آمده‌ایم. بنده هم به شهدای خشکچال و دیگر شهدای الموت تعلق خاطر و علاقه قلبی دارم.

حسینی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت نام و یاد شهدا باید سرلوحه ما باشد و آرمان‌های شهدا به نسل آینده انتقال شود افزود: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند که باید با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

نماینده مردم تنکابن در این یادواره با اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و ابراز انزجار از جنایت رژیم جعلی اسرائیل گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل با حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به نسل کشی در غزه دست زده است که باید جامعه جهانی در جهت احقاق حقوق مردم بی دفاع فلسطین قدم بردارند.

وی گفت: در دوران جنگ تمامی دنیا و استکبار جهانی دست به دست هم دادند تا اجلاس عدم تعهد را در بغداد برگزار کنند تا بدین وسیله قوانینی را بر ضد ایران به تصویب برسانند.

حسینی ادامه داد: با وجود تمام اقداماتی که برای حفاظت بغداد صورت گرفته شده بود، ولی به خواست خدا و به دست یک بسیجی به نام شهید خلبان، عباس دوران، این اجلاس در بغداد برگزار نشد و همین امر باعث شد تا تمامی نقشه‌های عراق و استکبار که بر ضد ایران طراحی شده بود، نقش بر آب شود.

وی خاطرنشان کرد: اندیشه‌ای والا در مسیر حق وجود دارد و اندیشه دوم که راه، مسیر، کلام و حرکت آن در جهت باطل قرار گرفته است. لذا سربلندی و عزت و نیز برافراشته شدن پرچم اسلام در ایران عزیز را مدیون شهدای گرانقدرمان هستیم.

شمس الدین حسینی در پایان واقعه عاشورا را دانشگاهی سراسر نور و معرفت دانست و گفت: عاشورا مصاف حق و باطل، دو جریان، دو نگاه، دو دسته و اندیشه دارد. شهدای ما نیز در طول ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم‌های اهل بیت با تاسی به آموزه‌های نهضت عاشورا و آموختن درس آزادگی و پایمردی با صلابت و ایمانی قوی و منسجم در مقابل دشمنان ایستادگی نمودند.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1240265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =