مهاجم سابق استقلال به ذوب‌آهن پیوست

مهاجم اسبق استقلال و آلومینیوم قراردادش با ذوب‌آهن را به امضا رساند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی تبریزی که روزهای درخشانی را در ذوب‌آهن پشت سر گذاشت، بار دیگر به اصفهان بازگشت و پیراهن سبزپوشان را بر تن کرد.

بیشتر بخوانید:

مدافع استقلال بازی با ملوان را از دست داد

مهاجم اسبق استقلال که بعد از درخشش در تیم ذوب‌آهن موردتوجه این تیم قرار گرفته بود، در شرایطی که پیشنهاد پرسپولیس را هم در جیب داشت ترجیح داد پیراهن آبی‌ها را بر تن کند. او که در ذوب‌آهن و طی ۴ فصل موفق به ثبت بیش از ۶۰ گل در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و آسیا شده بود، در استقلال نیز دو فصل حضور داشت.
با این حال بعد از لیگ برتری شدن گل‌گهر او به عنوان یکی از خریدهای این تیم راهی سیرجان شد و سه فصل نیز تحت هدایت امیر قلعه‌نویی در این تیم کار را دنبال کرد. تبریزی که فصل گذشته را در آلومینیوم پشت سر گذاشته بود با بدشانسی بزرگی مواجه شد و بعد از مصدومیت مدتی دور از میادین بود.

در فصل جدید اما تبریزی ترجیح داد با پیشنهاد محمد ربیعی بار دیگر به ذوب آهن بازگردد و باید دید اکنون در ۳۳ سالگی چه شرایطی را در اصفهان دنبال خواهد کرد و آیا قادر خواهد بود درخشش خود را در این تیم بار دیگر تکرار کند یا خیر.
قرارداد تبریزی ساعاتی پیش با ذوب‌آهن به امضا رسیده و در صورت صلاحدید کادرفنی و آمادگی این بازیکن، او قادر خواهد بود از این هفته تیمش را همراهی کند.

کد خبر: 1240407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =