کار سخت استقلال مقابل ملوان

مهاجم تیم فوتبال ملوان می‌گوید تیمش رقیب آسانی برای استقلال نخواهد بود و هم تیمی‌هایش با قدرت در زمین حاضر خواهند شد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، رضا غندی‌پور، در مورد پیروزی ملوان مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: با وجود اینکه تیم مشکلاتی دارد و مربی در آستانه برگزاری لیگ برتر تغییر کرد اما تیم خوبی تشکیل دادیم. ملوان مقابل گل‌گهر موقعیت‌های گل زیادی شد. خود من فقط ۳ فرصت خوب گلزنی را از دست دادم و در یک صحنه پنالتی گرفتم. محمد عمری، صادقی و یونس اکبرپور هم چند موقعیت خوب گلزنی از دست دادند وگرنه تیم ما می‌توانست با تعداد گل‌های بیشتری برنده شود.

بیشتر بخوانید

اختلاف استقلال با بلانکو همچنان پابرجاست!

«با اینکه به خوبی در موقعیت گلزنی قرار گرفتی اما به عنوان مهاجم انتظار گلزنی و استفاده بهتر از موقعیت‌ها می‌رود.» مهاجم ملوان در این باره عنوان کرد: در نظر داشته باشید که این بازی اولین مسابقه در فصل جدید بود. همچنین بازی در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران انزلی برگزار شد که جو بسیار وحشتناکی دارد. من هم به عنوان مهاجم جوان کمی دچار استرس و هیجان شدم.

وی درباره جو ملوان عنوان کرد: تیم ما همدل است و همانطور که آقا مازیار در بین دو نیمه و بعد از بازی گفتند بازیکن نیمکت‌نشین هم مانند بازیکنان داخل زمین استرس داشتند و با بازیکنان ترکیب اصلی همدل بودند.

غندی‌پور راجع‌به تقابل روز جمعه ملوان- استقلال در هفته دوم لیگ برتر گفت: مطمئن باشید در بازی استقلال نمایش خیلی خوبی از ملوان شاهد خواهید بود. استقلال کار آسانی مقابل ما ندارد و با قدرت در زمین حاضر خواهیم شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1240717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =