عراقچی: مذاکرات رفع تحریم‌ها را از مسیرهای عزتمندانه دنبال خواهیم کرد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم‌ها را از مسیرهای عزتمندانه و شرافتمندانه دنبال خواهیم کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در آستان مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

تصویری از صندلی خالی شهید امیرعبداللهیان در دانشگاه تهران

سید عباس عراقچی صبح روز شنبه در حاشیه حضور در حرم عبدالعظیم حسنی و مزار شهید امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها اظهار کرد : مذاکره و رفع تحریم‌ها را از مسیرهای عزتمندانه و شرافتمندانه دنبال خواهیم کرد و همانطور که دیشب گفتم تعجیل و همچنین تاخیر بی‌جهتی در این زمینه نخواهیم داشت مشورت‌ها را با طرف‌های مختلف آغاز می‌کنیم تا انشالله بتوانیم منافع ملت ایران را محقق کنیم.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد روابط با کشورهای همسایه و اوراسیا در دولت چهاردهم اظهار کرد : گسترش تعاملات با کشورهای همسایه ،منطقه و پیرامونی در اولویت ما قرار دارد، در گذشته اینگونه بوده است ،در دولت سیزدهم این موضوع گسترش بیشتری پیدا کرد و در دولت چهاردهم نیز این تعاملات و ارتباطات گسترش پیدا خواهد کرد و و در اولویت ما قرار دارد.

عراقچی: مذاکرات رفع تحریم‌ها را از مسیرهای عزتمندانه دنبال خواهیم کرد

انتهای پیام/

کد خبر: 1240888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =