استقلال نباید با یک مساوی یا باخت دچار نوسان شود

پیشکسوت استقلال گفت: قرار نیست استقلال با نتیجه مساوی یا باخت از نظر روحی و روانی تضعیف شود و باید تلاش کند که در طول رقابت‌های لیگ دچار نوسان نشود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ محسن گروسی در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برابر ملوان که با تساوی ۲، ۲ به پایان رسید، اظهار کرد: با توجه به بردی که استقلال در هفته اول داشت انتظار می‌رفت در هفته دوم نیز ۳ امتیاز بازی را کسب کند، البته ابتدای فصل است و استقلال فرصت برای جبران دارد.

بیشتر بخوانید:

کنایه پرسپولیسی‌ها به استقلال؛ پنالتی معیشتی!

وی گفت: در حال حاضر تمام تیم‌ها در هفته‌های اول لیگ برتر به دنبال گرفتن امتیاز از تیم‌های مدعی قهرمانی از جمله استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هستند و شرایط هیچ تیمی تا چند هفته اول لیگ مشخص نیست، البته نتیجه مساوی برابر ملوان خوب نیست و ما انتظار داشتیم استقلال در هفته دوم چند گل به ملوان بزند تا در شرایط بهتری خود را برای بازی بعد آماده کند. ضمن این که تیمی موفق است که از همان ابتدای فصل که هنوز تیم‌ها به هماهنگی لازم نرسیده‌اند امتیازات لازم را جمع کند تا در پایان فصل از نظر امتیازی دچار مشکل نشود.

گروسی در پاسخ به این پرسش که نتیجه مساوی استقلال برابر ملوان آیا می‌تواند از نظر روحی و روانی روی عملکرد تیم در بازی بعدی مقابل استقلال خوزستان تاثیر منفی بگذارد، اظهار کرد: قرار نیست با باخت یا مساوی روحیه تیمی تضعیف شود. بازیکنان باید تلاش کنند که در طول رقابت‌های لیگ برتر دچار نوسانات نشوند. استقلال با وجود این که دومین بازی خود را برابر ملوان مساوی کرده اما چیزی از دست نداده و اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برد و می‌تواند در بازی‌های بعدی جبران کند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که شرایط استقلال را در فصل جدید از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال چگونه ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: استقلال در فصل جدید تمرینات و دوران بدنسازی خود را به موقع آغاز کرده و شروع خوبی در لیگ برتر داشته در حالی که سال‌های گذشته همیشه دچار مشکل بود. همچنین امسال بازیکنان مدنظر نکونام جذب شدند و او مشکل سال گذشته را ندارد. استقلال نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل خود برسد.

گروسی گفت: قطعا استقلال امسال متفاوت از سال گذشته خواهد بود، با توجه به این که نکونام برای دومین سال است که هدایت این تیم را برعهده گرفته باید از لحاظ فنی تا حدودی بهتر شود چون در سال اول نقاط ضعف تیم را شناسایی و نقاط قوت را تقویت کرده و در دومین سال قطعا می‌تواند عملکرد موفق‌تری داشته باشد.

وی در پایان افزود: استقلال فعلا در شرایط خوبی به سر می‌برد و امیدوارم تا پایان فصل این شرایط ادامه داشته باشد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1240935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =