اعضای هیئت علمی جریان دانشی مدارس سما را هدایت می‌کنند

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در برنامه تحولی با هدف استخراج الگوی تربیتی از دانشکده های تعلیم و تربیت اسلامی اعضای هیأت علمی توانمند به عنوان رئیس مدرسه جریان دانشی مدرسه را هدایت می کنند.  

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حضور محمد علی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل و مدیران امور مدارس و رئیس و معاونین دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی مدارس سما استان اصفهان جلسه ای با رویکرد «بررسی برنامه تحولی مدارس دانشگاه در سال تحصیلی جدید» برگزار شد.

در این جلسه نادی ضمن تبیین مدل اداره مدارس و تعامل با دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی، بیان کرد: در برنامه تحولی با هدف استخراج الگوی تربیتی از دانشکده های تعلیم و تربیت اسلامی اعضای هیأت علمی توانمند به عنوان رئیس مدرسه جریان دانشی مدرسه را هدایت می کنند.

وی افزود: دو سیاست مهم بودجه ای دانشگاه بهره وری منابع انسانی و بهره وری مکان ها و فضاهای دانشگاه است و بنابراین اساس و پایه مدارس می بایست پایداری اقتصادی داشته باشد.

معاون علوم تربیتی و مهارتی در ادامه تصریح کرد: براساس برنامه تحولی جذب و بکارگیری و توانمندسازی نیروی انسانی در مدارس سما از طریق دانشکده و برپایه مصاحبه و ارزیابی تخصصی باید صورت گیرد. دراین راستا دانشکده باید جذب اعضای هیأت علمی وابسته را نیز با این رویکرد انجام دهد که عضو هیأت علمی، توانمندی مدیریت مدرسه را هم داشته باشد.

نادی در ادامه به بحث تولید لباس فرم مدارس با سه هدف، ایجاد شبکه مهندسی پوشاک و لباس در دانشگاه، تولید پوشاک توسط دانشگاه و نزدیک نمودن عرصه و پایه در این حوزه اشاره کرد.

در پایان این جلسه پیش نمایش سامانه تجربه نگار (ثبت تجربیات روزانه به صورت دسته بندی شده و موضوعی و تحلیل با کمک هوش مصنوعی) و سامانه کاتب (مدل بارگذاری کتب و برنامه ریزی درسی شامل بارگذاری کتاب ها و جزوات، برگزاری آزمون، تحلیل آزمون، دروس انلاین و دروس پخش زنده و ...) توسط دکتر حمیدخانی ارائه گردید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =