صحبت‌های لو رفته از جلسه نتانیاهو با خانواده اسرای صهیونیست

در صحبت‌های لو رفته از جلسه نتانیاهو با خانواده اسرای صهیونیست که در کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی منتشر شد، او به جای آنکه درباره نجات جان اسرا صحبت کند، تمرکز را بیشتر بر روی مقابله با حزب‌الله و ایران گذاشت که موضوع اصلی این جلسه نبود.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این جلسه با حضور خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به آنها گفت: «می‌خواهم به شما بگویم که مشغول چه کاری هستم. من دارم از تخریب اسرائیل جلوگیری می‌کنم.»

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو حاضر به اخذ تصمیمات شجاعانه‌ نیست

در واکنش به این صحبت‌ها یکی از اسرای آزاد شده که پسرش هنوز در اسارت است از نتانیاهو پرسید، آیا این جنگ مهمتر از اسراست؟ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به او گفت، شاید به دقت به حرف‌هایش گوش نداده است.

نتانیاهو ادامه داد: «آینده اسرائیل مهم است.»

در بخش دیگری از این صحبت‌های لو رفته مشخص شد درحالیکه افراد حاضر در جلسه نتانیاهو را به سمت بازگشت به موضوع اصلی یعنی معامله اسرا سوق می‌دهند، او دارد صبرش را از دست می‌دهد.

و صدای نتانیاهو شنیده می‌شود: «خوب ما داریم فقط درباره معامله صحبت می‌کنیم. اگر توافق کنیم، همه چیز حل می‌شود! ایران متوقف خواهد شد! واقعا احمقانه است! متوهمانه است. واژه دیگری برایش نیست.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «ایران به دنبال از بین بردن ماست، حزب‌الله هم همینطور. آنها دور ما حلقه می‌زنند و ما نمی‌خواهیم مانند گوسفندانی به مسلخ برویم.»

یکی از اسرای آزاد شده هم پرسید، منظور این است که «من پسرم را نمی‌بینم» و یکی دیگر هم گفت، «منظور نتانیاهو دقیقا همین است.»

مکالمه ادامه پیدا می‌کند و یکی از اسرای آزاد شده درباره «پیروزی‌»ای که نتانیاهو از آن در عملیات طوفان الاقصی می‌گوید، صحبت می‌کند و ادامه می‌دهد، پس باید اسرا را برگردانیم و آن وقت است که پیروز می‌شویم.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، «گال هیرش» فرستاده نتانیاهو در امور اسرای صهیونیست در بخشی از این جلسه تلاش کرد تا یکی از اسرای آزاد شده را آرام کند که خطاب به نتانیاهو گفت: «نخست وزیر می‌بایست از ما محافظت کند. اما او شکست خورده. او در میان محافظان می‌خوابد.»

آن اسیر آزاد شده هم خطاب به هیرش گفت: «تلاش می‌کنی به من دستور بدهی؟ یعنی من حرف نزنم؟»

در بخش دیگری از این جلسه، یکی دیگر از اسرای آزاد شده خطاب به نتانیاهو گفت که چرا مسئولیت را برعهده نمی‌گیرد و همیشه تقصیر را به گردن حماس می‌اندازد اما نتانیاهو از پاسخ دادن، اجتناب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =