کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت:از یک دستگاه کامیون که اقدام به حمل سوخت قاچا ق به صورت جاساز می‌کردند ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مجتبی محمدی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید:

انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت

وی بیان کرد:با هماهنگی مقام قضایی کامیون متوقف و در بررسی از آن مشخص شد خودروی فوق حامل ۱۴هزار لیترفراورده نفتی از نوع گازوئیل است که در مورد آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد: در این رابطه کامیون موصوف توقیف و مقدار ۱۴ هزار لیترسوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش۶ میلیارد ریال کشف و ۱نفر دستگیر که پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

توقیف کامیون حامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق

جانشین انتظامی استان نیز اظهار کرد: یک دستگاه کامیون حامل ۵۰هزارقلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توقیف شد.

رضا زارعی اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه کامیون که در حال تردد بود، مشکوک می شوند .

وی افزود: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی کامیون مذکور متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالاهای موجود در آن تعداد ۵۰هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی که به صورت جاساز زیر جعبه های کندوی عسل قرار گرفته شده بود به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

زارعی بیان کرد: دراین خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =