طوفان الاقصی| درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در الخلیل

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و شهادت شش فلسطینی، بمباران مرکز و شمال غزه با بیش از ۱۰ شهید و محکومیت این حملات از سوی گروه‌های فلسطینی از مهمترین تحولات روز ۳۲۶ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رژیم اسرائیل در روز ۳۲۶ طوفان الاقصی و جنگ علیه نوار غزه، بامداد امروز سه شنبه به کرانه باختری و اردوگاه نور شمس یورش برد و حملاتی انجام داد که در اثر آن، شش تن از نیروهای فلسطینی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به مرکز غزه

از سوی دیگر، منابع پزشکی صبح امروز اعلام کردند در اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی ۷ نفر به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

مهمترین تحولات روز ۳۲۶ طوفان القصی را در ادامه دنبال کنید:

شهادت ۷ فلسطینی در بمباران اردوگاه المغازی

منابع پزشکی اعلام کردند بر اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی ۷ نفر به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در الخلیل

منابع محلی فلسطینی از درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیست در ورودی اردوگاه العروب در شمال الخلیل خبر دادند.

در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم و حمله شهرک نشینان صهیونیست به بیت لحم واقع در کرانه باختری ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند.

حماس: خون شهدا مقاومت را تشدید می‌کند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به اقدام جنایت آمیز صهیونیست ها در ترور ۵ فلسطینی در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری تاکید کرد که خون این شهدا انگیزه‌ای برای تشدید مقاومت خواهد بود.

در بیانیه حماس آمده است: ترور صهیونیست ها در اردوگاه نور شمس مهر تاییدی بر ادامه جنایات و کشتارهای اشغالگران از غزه تا هر وجب از خاک سرزمین فلسطین است.

حماس تاکید کرد: ترور صهیونیست‌ها در اردوگاه نور شمس تلاشی ناامیدانه برای ریشه کن کردن مقاومتی است که با عملیات خود درد و عذاب را برای اشغالگران به بار می آورد.

در این بیانیه از مردم کرانه باختری خواسته شده است که با اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست به مقابله برخیزند.

جهاد اسلامی: جنایت صهیونیست‌ها سرپوشی بر شکست در جنگ غزه و لبنان است

جهاد اسلامی فلسطین تشدید اقدام صهیونیست‌ها در کرانه باختری در پی ترور و به شهادت رساندن ۶ فلسطینی را اعلام جنگ آشکار علیه مردم فلسطین دانست.

در این بیانیه تاکید شده است: نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد دشمن تصمیم گرفته است نقطه ثقل عملیات خود را از غزه به کرانه باختری منتقل کند.

این جنبش افزود: افزایش وحشیانه جنایت صهیونیست‌ها در کرانه باختری با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست در دو میدان نبرد در غزه و جنوب لبنان صورت گرفته است.

جهاد اسلامی با تسلیت ۶ شهید فلسطینی در اردوگاه نور شمس و بیت لحم تاکید کرد که این جنایت بدون همدستی شرم آور اعراب و تنها گذاشتن مردم فلسطین حادث نمی‌شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =