آغاز انتخاب رشته کنکوری‌ها از ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۳

با توجه به انتشار رتبه‌های داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، مجازین این آزمون از فردا ۱۴ شهریور ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان ملی سنجش نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به صورت کارنامه ملاک برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش قرار گرفته است، داوطلبان می توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org، کارنامه خود را مشاهده کنند. مجازین این آزمون از فردا می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبانی که در چند نوبت آزمون سراسری سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در بیش از یک گروه آزمایشی اصلی متفاوت (گروه‌های اصلی عبارتند از علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) شرکت کرده اند باید در زمان تعیین شده اعلامی، گروه آزمایشی اصلی مورد نظر خود را برای انتخاب رشته در حساب کاربری خود تعیین می‌کردند. در صورت عدم تعیین گروه آزمایشی توسط داوطلب در زمان مقرر، گروه آزمایشی اصلی آخرین نوبت آزمون، ملاک عمل قرار گرفته است. یک داوطلب امکان انتخاب رشته از دو گروه آزمایشی اصلی را ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =