ارائه خدمات دندان پزشکی کاروان سلامت تخصصی جمعیت هلال احمر به نیازمندان سلماسی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: هدف از اجرای این طرح، کاهش مشکلات دندانپزشکی و ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان سلماس است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از آذربایجان غربی، در اقدامی خداپسندانه و نوع دوستانه، کاروان سلامت تخصصی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به همراه قرارگاه جهادی الکفیل، از ۱۲ تا ۱۷ شهریور ماه به شهرستان سلماس اعزام شد و با برپایی کمپی مجهز به ۶۰ یونیت دندانپزشکی، خدمات تخصصی دندان‌پزشکی را به صورت کاملاً رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان سلماس ارائه نمود.

دندان‌پزشکان متخصص در زمینه‌های مختلف دندان‌پزشکی، با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، انواع خدمات درمانی از جمله ترمیم، عصب‌کشی، جرم‌گیری و کشیدن دندان را به صورت رایگان به بیماران ارائه دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در ادامه افزود: ما امیدواریم که با اجرای چنین طرح‌هایی بتوانیم گامی موثر در جهت بهبود کیفیت زندگی هموطنان خود برداریم.

علاوه بر خدمات درمانی، دندان‌پزشکان به بیماران مشاوره‌های لازم در زمینه بهداشت دهان و دندان را ارائه کرده و آموزش‌های لازم برای حفظ سلامت دهان و دندان را به آن‌ها ارائه دادند.

در این طرح خداپسندانه، ۶۸ نفر از جوانان و داوطلبان پرشور هلال احمر سلماس با همکاری دندان‌پزشکان، در ارائه خدمات به بیماران مشارکت فعال داشتند. این داوطلبان با مسئولیت‌پذیری و تعهد، در کنار دندان‌پزشکان به بیماران خدمات ارائه داده و به آن‌ها روحیه و امید بخشیدند.

این طرح علاوه بر ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به نیازمندان، موجب افزایش آگاهی مردم در خصوص اهمیت بهداشت دهان و دندان و نیز تقویت روحیه همدلی و مشارکت اجتماعی گردید.

برگزاری کاروان سلامت تخصصی جمعیت هلال احمر و قرارگاه جهادی الکفیل در شهرستان سلماس، نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری دستگاه‌های اجرایی و مردم‌نوازی مردم این شهرستان دارد، امید است که چنین طرح‌های خداپسندانه‌ای در سایر مناطق کشور نیز اجرا شود تا همه مردم بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب برخوردار شوند.

خبرنگار: سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =