اسامی قرعه کشی ایران‌خودرو اعلام شد

اسامی قرعه کشی ایران خودرو اعلام و در سایت ایران خودرو قابل مشاهده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام خواهد شد. این نتایج علاوه بر پیامک در یکی از سایت‌های ikco.ir یا ikcosales.ir قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

نتایج قرعه کشی ایران‌خودرو چه زمانی اعلام می‌شود؟

گفتنی است، یازدهم شهریور ماه قرعه کشی ایران خودرو انجام شد. در این دوره تعداد سفارش گذاری متقاضیان در مجموع ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ مورد بود که از این میزان تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد، تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد، تعداد سفارش طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است.

۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش فروش را انتخاب کردند. تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بوده‌اند.

در عرضه اخیر خودروهایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU ۷ P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما S ۵، هایما ۷ X، هایما S ۷ پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری را عرضه شد.

موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده، ۹۰ روز پس از واریز وجه انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده‌ متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است. (مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت در این خصوص رعایت خواهد شد)

همچنین در این مرحله از عرضه‌ی خودروهای گروه صنعتی ایران‌خودرو که ظرفیت ١١۵ هزار دستگاهی در نظر گرفته شده بود، سه میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر ثبت سفارش در این طرح داشته‌اند که برای فروش فوق‌العاده، دو میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر و پیش فروش ۸۰۷ هزار و ۳۶۵ نفر متقاضیان روش فروش خود را انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =