کلاهبردار میلیاردی در قزوین دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف کلاهبرداری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در شهرستان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وصول شکوائیه مبنی بر شکایت از فردی به اتهام کلاهبرداری به بهانه سرمایه‌گذاری در شرکت سی‌ان‌جی و وعده پرداخت سود سرمایه‌گذاری، با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات پلیسی دریافتند فرد کلاهبردار با وعده‌های توخالی تحت عنوان مشارکت در فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری، مبلغ ۶۰ میلیارد ریال را از ۶ نفر دریافت کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران ضمن شناسایی متهم، با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم به بزه انتسابی خود و اخذ مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از مالباختگان با وعده پرداخت سود کلان سرمایه‌گذاری اعتراف کرد و در نهایت نیز جهت رسیدگی قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

ابراهیمی در پایان بیان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه‌رو خواهد شد، انتظار ما از مردم این است که در صورت برخورد با این قبیل موضوعات در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =