قیمت جدید نان در تهران اعلام شد

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: با موافقت وزارت کشور تغییرات قیمت در کارتخوان‌های عرضه نان اعمال شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، فاطمه نظری با اشاره به تغییر قیمت نان در تهران گفت: نان سنگک ساده از ۳ به ۵ هزار تومان، همچنین قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک، از ۱ هزار و هشتصد تومان به ۲ هزار و پانصد تومان و بربری ساده با آرد نوع دو از ۲ هزار و پانصد تومان به ۳ هزار و پانصد تومان رسید.

بیشتر بخوانید:

احتمال افزایشی شدن قیمت مسکن در آبان

وی ادامه داد: نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید.

نظری تصریح کرد: قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک، از ۹۰۰ تومان به ۱ هزار و دویست و شصت تومان و نوع دو از ۱ هزار و دویست به ۱ هزار و پانصد تومان رسید، همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از هفتصد به ۸۵۰ تومان و نوع دو از ۱ هزار به ۱ هزار و دویست تومان تغییر یافت.

به‌گفته وی شکل عرضه نان کنجدی نیز تغییر یافته، به این ترتیب که در کارتخوان‌های عرضه نان قسمتی جداگانه برای خرید کنجد در نظر گرفته شده است و مشتریان می‌توانند از این قسمت به‌ازای هر نان از ۱۰ تا ۳۰ گرم کنجد خریداری کنند و نانوا با نظرمشتری از این کنجد در پخت نان استفاده می‌کند.

گفتنی است پیشتر قیمت نان در استان‌های مختلف اصلاح شده بود و همچنین قیمت نان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در تهران تغییر نکرده بود.

قیمت جدید نان در تهران اعلام شد

انتهای پیام/

کد خبر: 1242348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =