مسمومیت ۵۰ نفر از اهالی یک روستا در درگز

فرماندار شهرستان درگز از مسمومیت ۵۰ نفر از اهالی یک روستا در شهرستان درگز خبر داد و گفت: دلیل مسمومیت این افراد هنوز مشخص نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجتبی بزم آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ۵۰ نفر از اهالی روستای پلگرد، بخش لطف آباد شهرستان درگز با علائمی شبیه مسمومیت غذایی به مراکز درمانی مراجعه کردند و تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

مسمومیت ۸۰۰ نفر با شربت نذری در مازندران

وی افزود: این افراد از شامگاه پنجشنبه تا روز شنبه با علایم اسهال و استفراغ به مراکز درمانی شهرستان مراجعه کردند که بررسی‌ها نشان می‌دهد اهالی این روستا شامگاه پنجشنبه در یک مراسم عروسی شرکت کرده اند و احتمالا به دلیل مصرف مرغ در وعده شام عروسی دچار مسمومیت شده اند.

بزم آرا تصریح کرد: حادثه مسمومیت مشابهی به دلیل مصرف همین نشان مرغ در یکی دیگر از شهرستان ها نیز اتفاق افتاده است و از طرفی طی ۴۸ ساعت گذشته هیچ یک از اهالی روستا با علایم مسمومیت به مرکز مراجعه نکرده اند به همین دلیل احتمال می‌رود مسمومیت روی داده در روستای پلگرد غذایی باشد.

فرماندار درگز خاطرنشان کرد: احتمال مسمومیت با آب شرب روستا از چشمه نیز مطرح است به همین دلیل در حال حاضر منبع آبی روستا مسدود شده و برای اطمینان خاطر اهالی با تانکر به این روستا آب‌رسانی می‌شود.

بزم آرا گفت: نمونه غذایی و آب روستا به آزمایشگاه معتبر در مشهد ارسال شده اما هنوز پاسخ آزمایش‌ها مبنی بر شناسایی علت مسمومیت دریافت نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =